תרגיל מוצלח לחטיבה 300 • המטרה: "להשמיד פעילי חיזבאללה במהירות"

    קובי פינקלר No Comments on תרגיל מוצלח לחטיבה 300 • המטרה: "להשמיד פעילי חיזבאללה במהירות"

    במסגרת התרגיל פעלו יחד כוחות הנדסה, שריון, כוחות מיוחדים ועוד על מגוון תרחישים מול האוייב. במהלך התרגיל עבדו הכוחות על הסינכרון ביניהם, כיוונו אחד את השני וחלקו מידע משותף | מפקד החטיבה, אל"ם רועי לוי, "התרגילים בגזרה עולים רמה, משתדרגים מכל הבחינות ותדירותם משתפרת"

    צילום: דובר צה"ל
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אתמול בלילה התקיים תרגיל נרחב בגזרת חטיבה מרחבית 300 שבמסגרתו פעלו יחד כוחות הנדסה, שריון, כוחות מיוחדים ועוד, הכוחות תורגלו דרך מגוון תרחישים ובמשך מספר שעות, בחושך ובמזג האוויר הקשה.

    "המטרה שהחיילים קיבלו הייתה לאתר ולהשמיד את החיילים שדימו פעילי חיזבאללה, ולעשות זאת בצורה המהירה ביותר", אומר על כך סמג"ד 601, רס"ן דין ויינשטיין "למרות הגשם והקור, החיילים פעלו במהירות ועם אש בעיניים, התרגיל היה מוצלח מאוד וסיימנו אותו באווירה מאוד טובה".

    במסגרת התרגיל נבחנה היכולת של הכוחות לעבוד בסינכרון – חיילים מחילות וזרועות שונים תקשרו באופן שוטף עם שאר הכוחות, הכווינו זה את זה ממקום למקום ואף חלקו זה עם זה מידע בשטח.

    מפקד החטיבה, אל"ם רועי לוי, התייחס לתרגיל ואמר כי "התרגילים בגזרה עולים רמה, משתדרגים מכל הבחינות ותדירותם משתפרת אף היא, החטיבה במוכנות גבוהה ואנחנו ממשיכים לשפר אותה, תרגילים ואימונים מהווים חלק חשוב מכך".



    0 תגובות