ליצמן: פועלים להחזיר את הישראלים מיפן באופן שלא יהוו סכנה אצלנו

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ליצמן: פועלים להחזיר את הישראלים מיפן באופן שלא יהוו סכנה אצלנו

    שר הבריאותהורה למשנה למנכ"ל משרד הבריאות, לטוס ליפן, ולבחון העברת הישראלים השוהים על ספינת הקורונה ביפן חזרה לישראל, בצורה שלא תסכן את בריאות התושבים אצלנו

    Health Minister Yaakov Litzman attends a press conference about the Coronavirus, in Tel Aviv, January 30, 2020. Photo by Avshalom Sassoni/Flash90 *** Local Caption *** ????? ????? ??? ???? ??????? ?? ????? ?? ??????? ???? ????? צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הישראלים על ספינת הקורונה ביפן: שר הבריאות יעקב ליצמן הודיע היום (חמישי) בתום דיון בחמ"ל משרד החוץ כי נציג משרד הבריאות המשנה למנכ"ל המשרד פרופ’ איתמר גרוטו ייסע ליפן בכדי לסייע מקרוב לישראלים שנמצאים בספינה. השר ציין כי מטרתנו להעניק סיוע לישראלים שנמצאים על האוניה, לבחון חזרתם לישראל באופן בטוח עבורם ועבור הסביבה הישראלית.

    מדובר בספינה הנמצאת בהסגר כבר שבוע בגלל חולי קורונה שהתגלו בה והדביקו למעלה מ-150 בני אדם. בספינה שוהים 3,600 נופשים מתוכם 15 ישראלים המבקשים לחזור לישראל.

    השר הבהיר לאזרחים החוששים בארץ, "כי אנו פועלים על פי הוראות ארגון הבריאות העולמי בכדי לדאוג להם וגם למנוע הדבקה בנגיף לאחר הגעתם".

    המשנה למנכ”ל משרד הבריאות, פרופ’ איתמר גרוטו: "אנו רואים חשיבות רבה לצאת כגורם מקצועי ליפן, על מנת להבטיח את בריאותם של הישראלים הנמצאים על הספינה וחזרתם בשלום לישראל ובמקביל לוודא כי מונעים את הסיכון לאוכלוסיה בישראל".



    0 תגובות