גפני בפתיחת המטה: "אנו פונים לכולם – אין לאף אחד בעלות על הציבור"

    איתי גדסי No Comments on גפני בפתיחת המטה: "אנו פונים לכולם – אין לאף אחד בעלות על הציבור"

    "ליברמן הולך להיכשל באובססיה שלו שנתניהו לא יהיה ראש הממשלה", כך אמר יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני באירוע פתיחת המטה המרכזי בירושלים. גפני הבהיר כי הפעם פונים לכולם: "אנחנו פונים לאנשים בציונות הדתית, בציבור הספרדי ובציבור העולים, כי אנחנו היחידים שהוכחנו שדואגים לכולם"

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "יהדות התורה" ערכה אמש את אירוע פתיחת המטה המרכזי של המפלגה בירושלים בהשתתפות חברי הכנסת, חברי המועצות ברשויות המקומיות ופעילי התנועה. יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני קבע בנאומו כי המפלגה פונה לכל הקהלים, "אנחנו פונים לכולם, לספרדים ולאשכנזים, לימין ולמרכז, לחילונים ולדתיים, למרכז ולפריפריה, למתיישבים ולעולים, אנחנו מבקשים מהם שיצביעו לנו כי אנחנו עזרנו להם". הסביר גפני.

    "אני 30 שנה בפוליטיקה, מעולם לא הלכנו עם השמאל ומעולם לא הצבענו נגד הימין" אמר גפני על שאלת תיוגו הפוליטי בשנים האחרונות והוסיף, "באוסלו הצבענו נגד, בהתנתקות הצבענו נגד. אנחנו פונים לאנשים בציונות הדתית, בציבור הספרדי ובציבור העולים, כי אנחנו היחידים שהוכחנו שדואגים לכולם".

    גפני פנה לציבור המאוכזב מימינה בציונות הדתית: "הוכחנו שאנחנו הדגל של ציבור גדול בישראל שבעבר הצביע למפלגות אחרות והיום אין לו למי להצביע. אנחנו מבקשים מהם תצביעו ג". גפני הוסיף ועקץ את ש"ס על הכעס כנגד יהדות התורה על הקמפיין לציבור בפריפריה, "לאף אחד אין בעלות על הציבור בישראל ואף אחד לא יגיד לנו למי לפנות ולמי לא לפנות".

    גפני פנה גם למצביעי ליברמן ואמר: "הציבור כבר יודע שהבחירות המיותרות האלו הם בגלל ליברמן, ואני אומר לכם את זה כיו"ר ועדת הכספים, המצב יילך ויחמיר, ומי שמצביע ליברמן שידע שהוא מצביע לבחירות רביעיות ומוליך את אזרחי ישראל למצב שלא היינו בו בעבר".

    גפני תקף אישית את ליברמן על השנאה לנתניהו, לדבריו "ליברמן הולך להיכשל באובססיה שלו שנתניהו לא יהיה ראש הממשלה, כמו כל הכישלונות שלו בעשרים שנה שהוא נמצא במערכת הפוליטית שלא עשה כלום וחצי דבר".

    בסיום דבריו אמר גפני: "רק יהדות התורה גדולה וחזקה תשמור על ארץ ישראל, תורת ישראל ועם ישראל, הצביעו ג".

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90

     



    0 תגובות