עו"ד ציון אמיר: "ישנה חשיבות לזהות השופטים במבחן התוצאה"

    אסתי פלד 5 Comment on עו"ד ציון אמיר: "ישנה חשיבות לזהות השופטים במבחן התוצאה"

    עו"ד ציון אמיר בריאיון ל'מהדורה המרכזית' ציין כי הציבור המזרחי מופלה במערכת המשפט בישראל, "רק קבוצה אחת ממלאת באופן קבוע את המשרות במערכת המשפט" והוסיף, "יש צורך אנושי לשקף את השבטים השונים בישראל במערכות הציבוריות"

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד ציון אמיר התראיין הערב (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס לפרסום על הרכב השופטים שידונו בתיק ראש הממשלה. על השאלה האם ההרכב משנה כ"כ את פסק הדין אמר אמיר, "אני מאמין לשופטי ישראל שחותרים לגילוי האמת". אמר והוסיף "בכל זאת איננו יכולים להתעלם משופט וממזגו כל שופט מגיע מבית גידול אחר והשקפותיו. יש ליברלים ויש שמרנים".

    עו"ד אמיר קבע כי "יש חשיבות לזהות השופטים במבחן התוצאה הסופי כולם חותרים לאמת וכולם עלולים להגיע להכרעות שונות. וראינו את זה בפסק הדין של ח"כ היבא יזבק 4 שופטים היו בעד לפסול אותה ו5 שופטים בעליון היו נגד".

    על אפליית השופטים המזרחיין בישראל אומר עו"ד אמיר: "יש קושי מובנה בחברה אנושת המורכבת מבטים שונים, צריכים למצוא ביטוי ושיקוף במערכות הציבוריות. לאחר 70 שנות המדינה רק קבוצה אחת ממלאת באופן קבוע את רוב רובם של המשרות במערכת המשפט".

     



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      אני לא חושבת זה היה שייך לתקופות חשוכות היום עדות המזרח על הגובה מצליחים הרבה יותר מכל האחרים יש להם כח והם מבטים את עצמם בביטחון זה לא קשור לעדה עד להיות שופט היום לא צריך כלום רק קשרים חוצפה אומרים שעורך דין טוב או שופט חייב להיות עם תכונות בסיסיות של עבריין מולד לא שהחיים הובילו אותו להיות כזה כי המצב הכלכלי היה גרוע אלא רוע מולד אז כל השופטים חייבים להיות עם הרבה חוצפה והרבה עזות מצח
      להיות שופט זה מאוד קשה לעמוד מנגד ולפסוק זה לגמרי לא פשוט צריך להיות בעל סוג דם מיוחד שלא סופר אף אחד רק את עצמו קר יבש כנגב היום כל עדות המזרח הולכים להייטק
      מי שאין לו רוע מולד לא יכול להיות עורך דין או שופט היום אנחנו רואים מי הם השופטים ומה הם עושים ואיך הם סוגרים דיל ואיך הם תופרים תיקים בלי רחמנות מי אתם בכלל שקד אין לה אפילו תואר של עורך דין מי שילשל אותה לשם נווה מה הרקע שלו באיזה מכללה הוא למד והוא מרגיש בעננים ומדבר על המכללות
      מרגיש בעננים ומקשה על בחינות ההסמכה ומסדר דיל לחבריו גם בנושא של שופטים שלא עברו את המבחן
      בקיצור עדות המזרח הם על הגובה הם אנשים חמים חרוצים
      ויש להם את היכולות הגבוהות בזכות ראש הממשלה שרידים את המדינה והמצב הכלכלי עלה מעלה מעלה

      1. תמר,אין שום קשר לחוצפה בבה"מש העליון זה בשיטת חבר מביא חבר ועד שמישהי כן ניסתה לעשות כאן שינוי צרחו עליה שהיא מרימה יד על שלטון החוק.חוץ מיזה את כל התכונות שציינת ששופט טוב צריך(כמו חוצפה ועזות מצח)לא נמצאות אצל המזרחים משום מה?? אים את אומרת שאין הפליה את בעצם אומרת שאין מזרחים מוכשרים וזה כבר גזענות יקירתי.

      2. אם את אומרת שאין הפליה את בעצם אומרת שאין מזרחים מוכשרים וזה כבר גזענות..

    2. 4

      דן ישי כל המערכת כאן כמו פשע מאורגן .בבית המשפט אין שופטים מזרחיים .כל מי ששולט במערכת השכנאזים .אין אפילו שופט אחד מזרחי במשפט נתניהו .בעניי זה משפט מכור מראש .יש רק דבר .איך מתפטרים מביבי זה המטרה שלהם מלמעלה .אבל לא יעזור לכם .אחרי ביבי יש יותר מחצי עם שמתנגד לבית המשפט העליון אני הראשון שלא מכיר במערכת הזאת

    3. 3

      ציון אמיר צודק 100%. נמאס משלטון המשפטנים, קרי האליטה החילונית האולטרה ליברלית המשליטה את ערכיה בכח על הממשלה, הכנסת והציבור כאחד.