נתניהו: "אני עיצבתי את תוכנית המאה"; יש בעיית תקשורת בממשל

    איתי גדסי 2 Comment on נתניהו: "אני עיצבתי את תוכנית המאה"; יש בעיית תקשורת בממשל

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס להקפאתה של ההחלטה על החלת הריבונות על יו"ש, דבר שהתפרש כאי הבנה מול הממשל האמריקני: "אי ההבנה אולי נמצאת לא בצד שלנו, אלא בבעיה מסוימת של קומוניקציה שם, אבל אני מאמין לנשיא טראמפ"

    Israeli prime minister Benjamin Netanyahu speaks during a Likud party event in Lod, on February 11, 2020. Photo by Flash90 *** Local Caption *** ????? ??? ?????? ?????? ?????? ??? ?????? ?????? צילום: פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו הסביר את היתרון ההיבסטורי של 'תוכנית המאה' שהוא ונשיא ארה"ב עבדו עליה יחד, לדבריו: "סיכמתי עם טראמפ שהדברים שניתנים לנו, ניתנים בלי קשר למימוש התכנית עם אבו מאזן". כשנשאל בעניין חזרתו מההבטחה לסיפוח טרם הבחירות, ענה: "אי ההבנה אולי נמצאת לא בצד שלנו, אלא בבעיה מסוימת של קומוניקציה שם, אבל אני מאמין לנשיא טראמפ".

    במהלך הריאיון נתניהו נשאל על המצב הביטחוני בדרום וענה כי "יש אפשרות לפעול פעולה חזקה מאוד. נעשה מה שצריך כדי להכריע את החמאס והג'יהאד האסלאמי", הצהיר. כשנשאל על אפשרות לחיסול  מנהיג חמאס יחיא סינוואר? נתניהו ענה: "לא אפרט על תוכניות מבצעיות". את הדברים אמר נתניהו בריאיון לוילנסקי וברדוגו בגל"צ.

    על שחרורה של נעמה יששכר אמרה ראה"מ, "ישראל לא שילמה כלום כדי לשחרר את נעמה יששכר, זה תהליך משפטי. כשמערכת יחסים בין מדינות נפגעת זה יכל להזיק לנו בתחומים אסטרטגיים רבים והייתי צריך לסלק את זה".

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אני אני אני.
      אני אפס.

    2. 1

      הבנתם?!
      לא ביבי הבעיה..
      אובמה אשם. השמאל אשם. גנץ אשם. ועכשיו גם טראמפ אשם!
      נו נו.