בנט צפוי לנאום הערב בכפר המכביה: "תשמעו דברים שטרם שמעתם"

    איתי גדסי No Comments on בנט צפוי לנאום הערב בכפר המכביה: "תשמעו דברים שטרם שמעתם"

    במקביל משיקים בימינה את קמפיין השטח לקראת הבחירות, ובדומה לליכוד ישיקו את הקראוון הנודד של המפלגה, עליו הופקדה המועמדת שרה ב"ק שתתנייד באמצעותו לאירועי המפלגה ברחבי הארץ

    Israeli Defense Minister Naftali Bennett speaks at the Annual International Conference of the Institute for National Security Studies, in Tel Aviv, on January 29, 2020. Photo by Tomer Neuberg/Flash90 *** Local Caption *** ??? INSS ???? ????? ?????? ????? ????? ??? ?? ??????? צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון נפתלי בנט צפוי לנאום הערב (רביעי) בכפר 'המכביה' באירוע פתיחת קמפיין הבחירות של "ימינה". בנט אמר לקראת נאומו הערב, "לאחר שתיקה של ארבעה חודשים, הערב ב 20:00 בכפר המכביה אשא את נאום השקת קמפיין 'ימינה'. תשמעו שם דברים שטרם שמעתם".

    בתוך כך, כחלק מהשקת מבצע השטח הגדול של מפלגת ימינה הערב, יצא לדרך מהיום ועד הבחירות קראוון השטח של מפלגת 'ימינה' תחת הכותרת "מעירים את השטח. מכריעים את הבחירות".

    הקרוואן, יובל על ידי מועמדת המפלגה שרה ב"ק ברחבי הארץ ויגיע לעשרות כנסים ומפגשים עם פעילים ואזרחים בקריאה למצביעים לצאת ולהצביע, לחזור הביתה, להעלות את אחוזי ההצבעה ולהכריע את הבחירות.

    שרה ב"ק הבירה את נחיצות ניצחון הימין בבחירות: "הפעם האפשרויות ברורות: זה או ממשלה עם ימינה שתדאג להחלת ריבונות ותמנע הקמת מדינת טרור פלסטינית שבירתה אבו דיס שבירושלים, או ממשלה בלי ימינה שתפנה יישובים ותקים מדינת טרור פלסטינית".

    לדבריה, "הפעם יש לנו אפשרות להכריע את הבחירות! אפשר להגיע ל61 מנדטים לימין באמצעות הצבעה לימינה".



    0 תגובות