אנטישמיות: האו"ם פרסם "רשימה שחורה" ובה 112 עסקים ביו"ש

    אריאל שרפר 1 Comment on אנטישמיות: האו"ם פרסם "רשימה שחורה" ובה 112 עסקים ביו"ש

    האו"ם בשירות האנטישמים: נציבות זכויות האדם של האו"ם פרסמה "רשימה שחורה" ובה 112 עסקים הקשורים ליו"ש, בהם 8 מפעלים בחוץ לארץ | השר לוין תקף את ההחלטה ואמר: "חשבנו שחלפו הימים בהם סימנו עסקים של יהודים, אך מסתבר שהרעיון חי ובועט. בושה וחרפה"

    צילום: פלאש90
    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המייצג האנטישמי: נציבות זכויות האדם של האו"ם פרסמה היום (חמישי) "רשימה שחורה" של 112 עסקים הנמצאים בקשרים עם התנחלויות ישראליות. ברשימה ישנם 94 עסקים הנמצאים בישראל, ועוד 18 בשש מדינות אחרות.

    השר יריב לוין אמר בתגובה: "האנטישמיות החדשה", הגדיר לוין את ההחלטה ואמר, "חשבנו שחלפו הימים בהם סימנו עסקים של יהודים, אך מסתבר שהרעיון חי ובועט. המהלך של האו״ם הוא כל כולו בושה וחרפה, מתן לגיטימציה להחרמת יהודים בארץ מולדתם ופגיעה בשיתוף הפעולה הכלכלי בין יהודים לערבים". עוד הוסיף השר ואמר "ננצח את האנטישמיות, נחזק את ההתיישבות".

    ממועצת יש"ע נמסר: "האו"ם שוב הוכיח כי הוא גוף מוטה, לא נייטרלי ופועל נגד מדינת ישראל. אנו מגנים בכל תוקף את פרסום הרשימה אשר יש בה סממנים אנטישמיים מובהקים".

    במועצה אמרו לאזרחי ישראל, "אנו קוראים לכולם – תמכו בתוצרת ישראלית, תמכו בתוצרת יהודה, שומרון ובקעת הירדן. מבחינת מדינת ישראל אלו עסקים שפועלים לחזק את הכלכלה באזור ותורמים לשלום יותר מכל מה שעשה האו"ם בכל שנות פעילותו".

    "אזרחי ישראל – חזקו את 'הרשימה הלבנה' הזאת, ואת החברות שפועלות בחבל הארץ הפורה הזה עם מוצרי איכות. רכשו תוצרת עם ערכים של שלום ופיתוח כלכלי". אמרו ראשי  מועצת יש"ע.

    שי אלון ראש מועצת בית אל אמר "האו"ם פרסם היום את הסלקציה היהודית שלו, בדיוק כמו במלחמת העולם השנייה. זו בושה וחרפה, אות קלון לארגון שכל כולו פרו פלסטיני שמצד אחד עוצם עין ולא נוקף אצבע בכל הנוגע לרצח העם בסוריה ולרצח נשים בסעודיה ומצד שני, פוגע במרקם החיים העדין כאן בישראל".

    אלון הוסיף כי "הראשונים להיפגע מהסלקציה הזו הם הפלסטינים המתפרנסים מעסקים יהודיים כאן ביהודה ושומרון, אם הכלכלה ביו"ש תיפול, מאות אלפי פלסטינים יחזרו הבייתה ללא פרנסה".

    גם ראש המועצה האיזורית גוש עציון שלמה נאמן תקף בחריפות את ההחלטה: "לא יעלה על הדעת שבזמן שדנים בעסקת המאה להחלת ריבונות ביהודה ושומרון, האו"ם נוקט צעדים חסרי תקדים נגד ליבה של יהודה ושומרון, בניסיון לעצור את הפריחה והשגשוג, ולפגוע בעסקים שפועלים בתוכנו. בזמן שמדינת ישראל נדרשת לוותר ללא הרף, הצד הערבי עוסק רק בטרור הרצחני וכעת גם מקבל פרס מהאומות המאוחדות. אכן או"מ – שמום".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הפתרון הסופי של אירופה ממשיך… הם לא למדו דבר מאז.