גנץ: "מי שרוצה לתמוך שיתמוך"; נתניהו: "השקר נחשף – יש מעבר לליכוד"

    איתי גדסי No Comments on גנץ: "מי שרוצה לתמוך שיתמוך"; נתניהו: "השקר נחשף – יש מעבר לליכוד"

    יו"ר כחול לבן לא שלל את תמיכת המפלגות הערביות בממשלה בראשותו מחוץ לקואליציה | ראש הממשלה תקף בחריפות את האמירה של גנץ ואמר: "לגנץ אין ממשלה בלי אחמד טיבי. אסור לתת לסכנה הזו להתממש" נתניהו אף קרא לגנץ לגנות את מעשי יועצו הקרוב כדבריו אהוד אולמרט

    צילום: פלאש90
    12:00
    19.04.24
    יונתן שורק No Comments on "בשבילם הספרדים כמו אוויר": הרב אברהם יוסף תוקף את הבד"צים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קמפיין המשותפת חוזר ובגדול: יו"ר כחול לבן בני גנץ אמר היום (רביעי) בתשובה לשאלה על האפשרות שהרשימה הערבית המשותפת תתמוך בו מחוץ לממשלה ובכך יקים את ממשלתו על קולות חברי הכנסת הערבים: "מי שרוצה לתמוך – שיתמוך". את הדברים אמר ברדיו דרום. אמש סייר גנץ ברשויות הערביות ואמר כי המשותפת לא תהיה חלק מהממשלה, ויצא נגד אי ההצבעה במגזר הערבי "ישנם שרוצים שלא תצאו להצביע".

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בתגובה: "השקר נחשף. גנץ מודה שישען על תמיכת הרשימה המשותפת כדי להקים ממשלה. לגנץ אין ממשלה בלי אחמד טיבי. אסור לתת לסכנה הזו להתממש".

    נתניהו הוסיף כי "גם בוחרי כחול לבן כבר יודעים שלגנץ אין ממשלה בלי אחמד טיבי ולכן רבים מהם עוברים להצביע לליכוד".

    מוקדם יותר תקף ראש הממשלה את הקשר הקרוב בין ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שנפגש אמש עם אבו-מאזן באו"ם ומייעץ לבני גנץ לטענת, וכראייה ראש הסגל של אולמרט דאז ואחד האנשים הקרובים אליו יורם טרבוביץ', משמש כיו"ר צוות המשא ומתן של כחול לבן.

    לדבריו, "כיוון שגנץ לא יכול להקים ממשלה בלי תמיכה של אחמד טיבי בכנסת, אין פלא שהוא מסרב לגנות את יועצו הקרוב אהוד אולמרט שמתייצב יחד עם אבו מאזן ואחמד טיבי נגד תכנית המאה. גנץ, הגיע הזמן שתשים את ישראל לפני הכל ותגנה את דבריו של חברך אהוד אולמרט".

     



    0 תגובות