השר ארדן: "אני לא חושב ששבועיים לפני הבחירות יוצאים למלחמה"

    admin2 No Comments on השר ארדן: "אני לא חושב ששבועיים לפני הבחירות יוצאים למלחמה"

    השר גלעד ארדן: "כחול לבן צריכים להגיד כל הזמן דברים ולהגיד כמה רע כאן, כי זה מה שיש להם לומר" | בנוגע למצב הביטחוני: "אני לא חושב ששבועיים לפני הבחירות יוצאים למלחמה, אחרי הבחירות צריך להקציב לחמאס זמן קצר ויתכן ונצטרך לצאת למערכה"

    צילום: דוברות המשטרה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון פנים גלעד ארדן תוקף הבוקר (רביעי) את מפלגת כחול לבן בראשות ח"כ בני גנץ ומטיח בהם שהם מנסים לצייר מציאות שאינה נכונה במטרה לשנע מצביעים לקלפיות: "כחול לבן צריכים להגיד כל הזמן דברים ולהגיד כמה רע כאן, כי זה מה שיש להם לומר".

    בהתייחסו לנושא הביטחוני אמר ארדן כי לדעתו לא יוצאים למלחמה בתקופת בחירות: "אני לא חושב ששבועיים לפני הבחירות יוצאים למלחמה, אחרי הבחירות צריך להקציב לחמאס זמן קצר ויתכן ונצטרך לצאת למערכה".

    עוד אמר השר, כי במפלגתו סבורים שגוש הימין יכול להשיג רוב של -61 מנדטים ולהקים ממשלה: "אנחנו מאמינים שאפשר להגיע ל-61". ארדן התייחס גם לתוכנית המאה של הנשיא טראמפ ואמר כי מדובר בשינוי מגמה היסטורי מצד האמריקאים: "אחרי עשרות שנים, כשמעולם ארצות הברית לא הציגה תכנית עם רעיון שדורש מהפלסטינים להכיר במדינה יהודית, זה שינוי דיסקט. כל רעיונות העבר ההזוים ירדו מסדר היום, זה הישג אדיר". את הדברים אמר השר לנועם פתחי ויותם זמרי בגלי ישראל.



    0 תגובות