בנט למקורביו: "אין שום סיכוי שנלך עם גנץ"

    אתר קול חי 2 Comment on בנט למקורביו: "אין שום סיכוי שנלך עם גנץ"

    יו"ר ימינה מבהיר בשיחות סגורות: "אני ימני, וגם אם יבטיחו לי להישאר שר ביטחון, לא אשתמש בזה כדי להוריד את נתניהו" | עוד אמר בנט: "יש חשש ממשי לבחירות רביעיות"

    נפתלי בנט צילום: Tomer Neuberg/Flash90
    18:52
    18.04.24
    הרב נחמיה רוטנברג No Comments on מה בודק ישראלי לפני השקעה בעסק? כמה השני מרוויח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון נפתלי בנט (ימינה), הכריז לאחרונה בשיחות סגורות עם מקורביו ש"אין שום סיכוי שנלך עם בני גנץ". בכך נמנע בנט מכניסה לעימות עם רה"מ נתניהו, שכמעט מדי ערב מאשים אותו ואת איילת שקד בכנסי בחירות, בכך שהם יהיו אלה שעשויים לחבור לגנץ לאחר הבחירות.

    שר הביטחון נפתלי בנט הצהיר: "אני איש ימין. נקודה. לא איש מרכז, לא חצי ימין. כל תפיסת העולם של כחול לבן נובעת מהדעות של עפר שלח, שמשפיע על יאיר לפיד, שמשפיע על כחול לבן. שיתוף פעולה כזה נועד לכישלון. לא משהו שיכול להחזיק מעמד".

    נוסף על כך רואה עצמו בנט כמי שיכול, בעתיד, להנהיג את המחנה הלאומי ומבין – וגם אומר – כי הליכה עם בני גנץ והשמאל תהווה גט כריתות לשאיפותיו אלה.

    לדבריו, גם אם בכחול לבן יבטיחו לו את תפקיד שר הביטחון – הוא לא יצטרף אליהם: "לא אהיה זה שישתמשו בו כדי להוריד את נתניהו מהבמה, להוציא אותו מהחיים הפוליטיים, ואז לך תדע מה יקרה. זה לא יקרה".

    בנט, כמו גם פוליטיקאים אחרים, טוען שיש חשש ממשי מבחירות בפעם הרביעית אך עם זאת רואה פתרון: "אני מאמין שאם יהיו חסרים רק שלושה או ארבעה מנדטים, ניתן יהיה 'לגרד' שותפים מהצד השני". כך מפרסם הבוקר (רביעי) הכתב יהודה שלזינגר ב-"ישראל היום".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אדון בנט.
      אם יש "חשש ממשי" לבחירות רביעיות – אז מהם המסקנות שלך למעשה??

    2. 1

      ממתי ביבי ימין??
      תלמד מאיתמר!!