אולמרט על אבו-מאזן: "איש שלום"; בימין תקפו: "מפחיד שהוא היה ראה"מ"

    איתי גדסי 3 Comment on אולמרט על אבו-מאזן: "איש שלום"; בימין תקפו: "מפחיד שהוא היה ראה"מ"

    ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט נפגש עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו-מאזן באו"ם. בהצהרה משותפת בין השניים אמר אולמרט: "הוא הפרטנר היחיד שאפשר לנהל עימו משא ומתן" | בימין תקפו בחריפות את הפגישה: "העבריין המורשע אולמרט, יועצו של גנץ, שהסכים לוותר על הכותל, מכשיר את הקרקע למו"מ שינהל גנץ להקמת מדינת טרור"

    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שפל חסר תקדים: ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט נפגש עם יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, בבניין האו"ם בניו יורק, בשולי כינוס מועצת הביטחון. אולמרט בירך את עבאס ואמר: "לצערנו לא הגענו להסכם בעבר, אנחנו לא מסכימים על כל דבר, אבל אבו מאזן הוא איש שלום, ולפיכך הוא הפרטנר היחיד שאפשר לנהל עימו משא ומתן".

    אולמרט שתקף את התוכנית המאה בגלל מעורבות נתניהו אמר בהצהרה המשותפת: "אני מקווה שהפלסטינים לא יתעלמו שיש בתוכנית טראמפ מחוייבות לשתי מדינות. זה משהו שצריך להמשיך הלאה כדי לבסס מסגרת למשא ומתן. המשא ומתן הזה אכן יתקיים, ואבו מאזן הוא הפרטנר שלנו".

    השר יריב לוין הגיב להצהרת אולמרט-אבו מאזן: "מפחיד. מפחיד לחשוב שאהוד אולמרט היה ראש ממשלה. מפחיד לדעת מה הוא נתן אז לאבו מאזן – את העיר העתיקה, אזרחות להמוני פלסטינים שיוכנסו לישראל ומה עוד?".

    עוד הוסיף: "אהוד אולמרט איבד כבר מזמן כל כבוד עצמי וכל שיקול דעת הגיוני. וכן, הוא תומך בגנץ. מפחיד לחשוב שנתעורר למחרת הבחירות עם מהדורה חדשה של אולמרט – בני גנץ. גנץ שתלוי באחמד טיבי להרכבת ממשלה, נשען על מרץ, מקבל עצות מאולמרט ומתרפס בפני אבו מאזן".

    לוין אמר כי "ב-2/3 אנחנו לא נותנים לאף אחד להישאר בבית. יוצאים ומצביעים מחל- לממשלה לאומית חזקה ועוצמתית בהנהגת בנימין נתניהו. כדי שאנחנו נוביל את ישראל. כדי שישראל לא תובל על ידי אבו מאזן".

    שגריר ישראל באו"ם דני דנון תקף את ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בעקבות ההצהרה המשותפת שנשא עם אבו מאזן בשולי הדיון במועצת הביטחון. "דווקא ביום שבו אבו מאזן נכשל בניסיון שלו להוביל מהלך מדיני באו"ם נגד מדינת ישראל, בוחר אולמרט לתת רוח גבית לטרור המדיני של הפלסטינים", אמר דנון.

    דנון הוסיף: "זו פגיעה לא רק בישראל אלא גם בארה"ב שהציגה תוכנית חשובה לשלום במזרח התיכון".

    מימינה נמסר בתגובה: "העבריין המורשע אולמרט, יועצו של גנץ, שכבר הסכים לוותר על הכותל, מכשיר היום את הקרקע למו"מ העתידי שינהל גנץ להקמת מדינת טרור פלסטינית. רק ימינה חזקה תביא להקמת ממשלת ימין, תדאג להחלת ריבונות ותמנע הקמת מדינת טרור פלסטינית שבירתה אבו דיס שבירושלים".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אסיר לשעבר יעשה שלום??? נו באמת…
      איפה היית ארבע שנים כראש ממשלה???
      מה לא עשית אז שאתה רוצה לעשות עכשיו???

      1. לא 4 שנים אלא 3.
        וביבי שלא קידם את ישראל במילימטר אחד – 14 שנים(!) יעשה את זה עתה?!
        ומה "אתה" חושב – ש"אסיר לעתיד" יעשה שלום?!