בגלל הזמנת נציג הקשור לארגון טרור: שיחת נזיפה לסגן השגריר הבלגי

    שלמה ריזל No Comments on בגלל הזמנת נציג הקשור לארגון טרור: שיחת נזיפה לסגן השגריר הבלגי

    ראש אגף אירופה במשאד החוץ, אנה אזהרי אמרה לסגן השגריר: "הבלגים לא יכולים לצפות שנשמור על שתיקה, כאשר הם מנצלים את היותם הנשיאים הזמניים של מועצת הביטחון לטובת פגיעה בישראל"

    Israeli prime minister Benjamin Netanyahu holds a joint press conference with his Belgian counterpart Charles Michel, at the prime minister's office in Jerusalem, on February 06, 2017. Photo by Amos Ben Gershom/GPO ***HANDOUT EDITORIAL USE ONLY/NO SALES*** *** Local Caption *** ??? ?????? ?????? ?????? ???? ??? ????? ?????, ???? ????,Charles Michel צילום: פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן השגריר הבלגי בישראל, מר פסקל בופין, זומן היום (שלישי) בשנית למשרד החוץ בירושלים ע"י ראש אגף אירופה, אנה אזארי, לשיחת נזיפה בשל החלטת בלגיה להזמין למועצת הביטחון באו"ם נציג ארגון אנטי-ישראלי המקושר לארגון הטרור החזית העממית לשחרור פלסטין.

    ברד פארקר, מנכ"ל ארגון הגנה לילדים פלסטינים, שהוזמן ע"י בלגיה המשמשת כנשיאה זמנית של מועצת הביטחון, ידוע בעמדותיו האנטי-ישראליות הקיצוניות וחלק מחברי הבורד של הארגון מקושרים לארגון הטרור החזית העממית לשחרור פלסטין.

    אנה אזארי אמרה בפגישה כי אנחנו מצפים מבלגיה לבטל את הזמנת פארקר לדיון ולהפסיק את הקו האנטי-ישראלי שנוקטת בלגיה כחברה במועצת הביטחון.

    אזארי הביעה פליאה על כך ששגריר ישראל בבריסל, עמנואל נחשון, זומן לנזיפה על ידי משרד החוץ הבלגי לאחר פרסום בתקשורת של הביקורת הישראלית על הצעד הבלגי, והבהירה שהבלגים לא יכולים לצפות שנשמור על שתיקה כאשר הם מנצלים את היותם הנשיאים הזמניים של מועצת הביטחון לטובת פגיעה בישראל.

    אזארי גם הביעה תמיהה על אוזלת היד של הממשלה הבלגית בטיפול בקרנבל האנטישמי באאלסט, שיתקיים יום קודם לדיון במועצת הביטחון ושאלה לאן הבלגים מנסים להוליך את יחסיהם עם ישראל והביעה ציפייה שההנהגה הבלגית תגנה את האירוע האנטישמי באופן ברור



    0 תגובות