השייח ראאד סלאח ירצה שנתיים ו-4 חודשים מאסר

    ישראל רובין No Comments on השייח ראאד סלאח ירצה שנתיים ו-4 חודשים מאסר

    שנתיים ו-4 חודשים מאסר בפועל נגזרו על ראש הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית השייח ראאד סלאח בגין הסתה לטרור ופעילות בארגון שהוצא מחוץ לחוק. השר ארדן: "אני מברך את בית משפט השלום ששלח את המסית ראא’ד סאלח לכלא. גזר הדין ממחיש, שתומכי טרור ומסיתים מקומם בכלא ולזמן ארוך"

    צילום: ויקיפדיה
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בית משפט השלום בחיפה גזר היום (שני) שנתיים וארבעה חודשי מאסר בפועל על השייח ראאד סלאח, לשעבר יו"ר הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית, בגין הסתה לטרור.

    כזכור, השייח סלאח הורשע בשנה שעברה בעבירות הסתה לטרור ובתמיכה בהתאחדות בלתי חוקית. סלאח עמד בראשות 'הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית', ארגון שהוצא אל מחוץ לחוק. כנגד סלאח עומד עונש מאסר על תנאי בשל הרשעה קודמת, ובית המשפט גזר עליו היום (שני) עוד 18 חודשי מאסר על תנאי.

    במהלך הדיון נצפתה המועמדת לכנסת ה-23 מטעם הרשימה המשותפת היבא יזבק, שאת התמודדותה הכשיר אמש כזכור בית המשפט העליון – שבאה לתמוך בשייח סלאח.

    השר לביטחון פנים גלעד ארדן, שפעל רבות נגד ארגון הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית ולמען הוצאתו מחוץ לחוק, ברך על פסק הדין: "אני מברך את בית משפט השלום ששלח את המסית ראא’ד סאלח לכלא. גזר הדין ממחיש, שתומכי טרור ומסיתים מקומם בכלא ולזמן ארוך ולא בכנסת. בית המשפט העליון, שהכשיר את מועמדות יזבק, צריך לעשות היום חשבון נפש כשהוא רואה את מהללת המחבלים יזבק מגיעה לבית המשפט יחד עם תומך הטרור והמסית ראא’ד סאלח".



    0 תגובות