זקן במתקפה על אולמרט: "הולך לאבו-מאזן כדי לעזור לגנץ עם המשותפת"

    אסתי פלד 2 Comment on זקן במתקפה על אולמרט: "הולך לאבו-מאזן כדי לעזור לגנץ עם המשותפת"

    ראש הלשכה של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שולה זקן בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' תקפה את הבוס לשעבר וסיפרה כי ירושלים עמדה למכירה לפסלטינים, "היו לנו ניסים ונפלאות שמי שהתנגדו לעסקה היו הערבים וכך ניצלנו". זקן הביעה תמיכה בנתניהו והוסיפה כי אולמרט פועל "מתוך שנאה ונקמה אישית בראש ממשלה נתניהו"

    צילום: צילום: Thaer Ganaim/Flash90
    16:38
    24.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on חי תחת זהות בדויה: בכיר איראני לשעבר ערק למערב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, הגברת שולה זקן בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, על רקע התוכנית של אולמרט ללכת יחד עם אבו מאזן לאו"ם ולהציג עמדה משותפת כנגד עסקת המאה: "היינו קרובים למכור את ירושלים. עדיך שלא נזכור מה היה כאן לפני עשור. תודה לאל שהדבר הזה לא התבצע זה ניסים ונפלאות ומי שלא רצה את זה זה הצד הערבי".

    עוד הוסיפה זקן: "אני מודה לאל שבתוכנית הנוכחית ירושלים תהיה מאוחדת. אני ליכודניקית ואני תומכת בבנימין נתניהו וזה לא הזמן לעשות רעשים. צריך לתת לו את כל הגיבוי והשקט ואני מאמינה שהוא יודע בדיוק מה הוא עושה".

    תיקי נתניהו וניהול מדינה: "בוודאי שזה קשה לנהל מדינה עם החקירות. אבל עם ישראל נתן לו את הגיבוי הזה ובחר בו. האם עדיף שעבריין מורשע הוא יילך לנהל מו"מ עם אבו מאזן?".

    מי שמך? שואלת זקן ותוקפת את ראה"מ לשעבר, "אולמרט רוצה לבצע מהלכים לא להביע דעה. אף אחד לא מינה אותו לבצע מהלכים כאלה ואחרים. אנחנו בתקופת בחירות נחכה שהעם יחליט מי יעמוד בראש. אף אחד לא מינה אותו שיעשה מהלכים מול אבו מאזן".

    השנאה לנתניהו העבירה את אולמרט לאבו-מאזן: "באיזה כובע הוא הולך לאבו מאזן? שאלה זקן, "אם הוא רוצה לדבר שיידבר. אבל לא לעשות מתוך שנאה ונקמה אישית בראש ממשלה מכהן. בגלל שהוא חושב שהוא יעזור לבני גנץ מול הרשימה הערבית? זה לא יעזור נתניהו יהיה ראש הממשלה". אמרה זקן והביעה תמיכה בליכוד.

     

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מי זאת שולה זקן??
      מה היא תרמה לציבור אי פעם בחייה??
      שטינקרית שפלה – יותר מניר חפץ ומפלילי ביבי.