יריב לוין ליועמ"ש: "לא נקבל כללים שונים לאופוזיציה ולממשלה"

    איתי גדסי No Comments on יריב לוין ליועמ"ש: "לא נקבל כללים שונים לאופוזיציה ולממשלה"

    במהלך דיון על הקמת הוועדה לבחינת מח"ש תקף השר יריב לוין את היועמ"ש אביחי מנדלבליט: "לא נקבל סט כללים אחד לאופוזיציה וסט כללים אחר לממשלה. אתם עושים שימוש לרעה בכללים שלכם. התקדימים שאתם יוצרים, יביאו לנזק אדיר"

    צילום: Tomer Neuberg/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר יריב לוין תוקף את היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט על התנהלותו בפרשיות המשפטיות האחרונות במהלך דיון על הקמת הוועדה לבחינת מח"ש. לטענת לוין, בפרשיות הציבוריות האחרונות הפלה מנדלבליט בין הקואליציה לאופוזיציה ולא קבע את אותם דינים לכולם: "לא נקבל סט כללים אחד לאופוזיציה וסט כללים אחר לממשלה. אתם עושים שימוש לרעה בכללים שלכם. התקדימים שאתם יוצרים, יביאו לנזק אדיר".

    בהמשך להצעת היועץ כי בראשות הוועדה יעמוד שופט עליון, אמר לוין: "לדעתך רק שופטי העליון יודעים להבדיל בין טוב לרע ורק הם ממלכתיים ויכולים להכריע בניגודי עניינים, כולם בני אדם בסוף, האם תבטיח שהשופט שימונה לא יהיה מרשימת התפוצה של שי ניצן?".

    עוד הוסיף לוין ואמר: "הייתי מסכים עם חוות דעתך לגבי הקמת הוועדה אך נזכרתי בדוגמאות שלא מתיישבות עם דבריך: גילינו פתאום שבכנסת אין בעיה להקים ועדות סמוך לבחירות בתהליך שנמצא בליבת הבחירות, ובאופן ששולל מאדם זכות בסיסית שמוקנית לו בדין. מסתבר שאין בעיה לקבל החלטות בעניינים משפטיים של שרים ונבחרי ציבור תוך כדי בחירות, כתב אישום בבחירות ואפילו כשרה"מ בחו"ל בשליחת מדינית חשובה, באותו יום חייבים לרוץ ולהשלים תהליכים, גם זה בתוך בחירות".



    0 תגובות