משרד השיכון מציג: התוכנית לפתרון מצוקת הדיור החרדית

    איתי גדסי No Comments on משרד השיכון מציג: התוכנית לפתרון מצוקת הדיור החרדית

    לאחר שנה של עבודה משותפת משרד השיכון מציג את התוכנית לפתרון מצוקת הדיור לציבור החרדי: עשרת אלפים יח"ד לשיווק מידי ומעל מאה אלף יח"ד בתכנון מתקדם ייעודי לציבור החרדי

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עשרת אלפים יח"ד לשיווק מידי ומעל מאה אלף יח"ד בתכנון מתקדם ייעודי לציבור החרדי, זאת התוכנית של משרד השיכון לפתרון מצוקת הדיור החרדית. את התוכנית הגיש הבוקר (ראשון) מנהל אגף אוכלוסיות מיוחדות מר יוסי חדד לח"כ אורי מקלב במשרד השיכון.

    מעל עשרת אלפים יחידות דיור הניתנות לשיווק מיידי ברחבי הארץ, לצד קרוב למאה אלף יח"ד חדשות הנמצאים בהליכי תכנון מתקדם כאשר שישים אלף מהם ערים חדשות לציבור החרדי. – בהמלצות הדוח שהוגש הם אימוץ יעדי התכנון לצד המלצה ליעדי תכנון חדשין כך שעד שנת 2040 יהיה קרוב לרבע מיליון יחידות דיור לציבור החרדי, הדו"ח ממליץ עוד הקמת ועדת היגוי למעקב ובקרה, והתנעת שכונות חרדיות בערים מעורבות לצד ערים חדשות בעלות צביון חרדי.

    ח"כ אורי מקלב בירך את הפועלים לפתרון מצוקת הדיור ושיבח את עבודת שרת השיכון האחרונה יפעת שאשא ביטון ומנכ"ל המשרד בני דרייפוס שפועלים רבות לפתרון המצוקה, מצוקת הדיור החרדי מעלה את מחירי הדיור בכל הארץ גם לציבור הכללי, האינטרס לפתור את מצוקת הדיור החרדי היא בראש ובראשונה של משרד השיכון, הסביר הרב מקלב.

    יועץ משרד הבינוי והשיכון לתכנון חרדי הרב ד"ר משה ליבוביץ הדגיש כי יש לקדם את התכנון מחדש בהר יונה ג' כך שתתאים במידי לאופי הצרכים של הקהילה החרדית וכן להעביר החלטת ממשלה במידית לעיר כסיף ולקריית גת מערב מערב.



    0 תגובות