שגרה אדומה: רקטה שוגרה לעבר ישראל; צה"ל תקף עמדות חמאס

    קובי פינקלר No Comments on שגרה אדומה: רקטה שוגרה לעבר ישראל; צה"ל תקף עמדות חמאס

    מתקפת בלוני הטרור ממשיכה כל העת לעבר יישובי הדרום: פועל זר שמצא בלון נפץ, הביא את הבלון אל המעסיק ללא הבנה כי מדובר במטען חבלה – בעקבות המקרה הנחיות חולקו לעובדים הזרים בעוטף | משלחת ביטחונית מצרית תגיע השבוע לעזה

    עזה צילום: פלאש 90
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתגובה לירי הרקטה לעבר ישראל, לפני זמן קצר תקפו טנקים של צה"ל שתי עמדות צבאיות של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה. התקיפות בוצעו בתגובה לירי הרקטה ששוגרה מרצועת עזה לעבר שטח ישראל מוקדם יותר היום.

    מוקדם יותר, רקטה שוגרה מרצועת עזה לעבר ישראל, הרקטה נפלה ככל הנראה בשטח פתוח בעוטף. כתוצאה מהשיגור הופעלה התרעה ביישומון ובשטח פתוח בלבד ולא באמצעות הצופרים כך מוסר דובר צה"ל.

    ממועצה אזורית שער הנגב נמסר: התרעת צבע אדום הופעלה בחלק מישובי שער הנגב. לא נשמעה אזעקה במרחב. ככל הנראה מדובר בנפילה בשטח פתוח. אין נפגעים בגוף ואין נזק לרכוש.

    במקביל על פי דיווח ערבי: משלחת ביטחונית מצרית תגיע השבוע לרצועת עזה, כדי להיפגש עם בכירי חמאס ושאר הפלגים הפלסטינים, ככל הנראה ידונו הפלגים על ההסדר המסתמן מול ישראל על רקע עסקת המאה.

    בתוך כך בעוטף, עובדים זרים שהגיעו לאחרונה לארץ מצאו צרור בלונים בשדה חקלאי במועצה האזורית מרחבים. העובדים החדשים, שלא הכירו את ההנחיות סביב איום הבלונים – אספו את הבלונים, כאשר החפץ החשוד מחובר אליהם. במזל איש לא נפגע ולא נגרם נזק. המעסיק דיווח על האירוע למשטרה והפריט טופל ע"י חבלן משטרה.

    בעקבות המקרה, יו״ר מרכז המועצות האזוריות וראש המועצה האזורית מרחבים שי חג׳ג׳ הנחה את קב״ט המועצה, קב״ט מרכז המועצות האזוריות ואת הועדה החקלאית, לרענן את כללי הזהירות ולצאת בקמפיין הסברה ממוקד למעסיקים ולעובדים הזרים, לרבות הנחיות מתאימות.



    0 תגובות