תיגבור כוחות; המשטרה קיימה הערכת מצב בעקבות הפיגועים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on תיגבור כוחות; המשטרה קיימה הערכת מצב בעקבות הפיגועים

    בתום ישיבת הערכת מצב שהתקיימה ברקע גל הפיגועים ביממה האחרונה בהשתתפות השר לביטחון פנים, מפכ"ל המשטרה ובכירים נוספים הוחלט על תיגבור כוחות המשטרה והפעילות המשטרתית בכל רחבי הארץ ובעיר ירושלים בפרט -החל מטווח הזמן המיידי

    צילום: דוברות המשטרה
    16:59
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on רבנים, שרים ואישי ציבור בברכת כהנים בכותל המערבי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני זמן קצר הסתיימה בירושלים הערכת מצב מיוחדת, בראשות השר לביטחון פנים גלעד ארדן ומ"מ מפכ"ל המשטרה ניצב מוטי כהן ובהשתתפות מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון ידיד, ר' אגף המבצעים וסגל הפיקוד של המחוז בעקבות פיגועי הטרור שהתרחשו היום (חמישי) בעיר ירושלים.

    בסיום הערכת המצב, החליט מ"מ המפכ"ל לתגבר את כוחות המשטרה והפעילות המשטרתית בכל רחבי הארץ ובעיר ירושלים בפרט, זאת החל מטווח הזמן המיידי.

    בסיום הערכת המצב, אמר השר לביטחון פנים גלעד ארדן: "רצף הפיגועים נגרם על רקע ההסתה הפלסטינית והמוקד הרגיש ביותר הוא הר הבית לקראת תפילות שישי. יש לפעול כאן בנחישות ובתקיפות, כדי לשמור על הריבונות ולטפל בכל גורם מתסיס ומסית. המשימה היא לגדוע היווצרות גל טרור בכל האמצעים הקיימים".

    ממלא מקום מפכ"ל המשטרה ניצב מוטי כהן שיבח את הפעילות המהירה של השוטרים שפעלו ונטרלו המחבל בעיר העתיקה היום בצהריים והוסיף: "במהלך היממה האחרונה, אנו עדים לניסיונות של מחבלים לפגוע בכוחותינו ובאזרחי ישראל. כמי שאמונים על שמירת ביטחון הפנים ופועלים מדי יום להגנה על אזרחי ישראל, עלינו להמשיך ולהיות דרוכים נוכח כל איום, בכל זמן ובכל מקום. כלל מערכי המשטרה יתוגברו בדגש על העיר ירושלים. אנו נמשיך לפעול בנחישות מול הטרור , במטרה לשמור על בטחונם ושלומם של אזרחי ישראל".



    0 תגובות