- רדיו קול חי - -

קמפיין חירום להחלת ריבונות – גם בתקשורת אוונגליסטית ורפובליקנית

המועצה האזורית 'שומרון' מעלה הילוך בקמפיין החירום להחלת ריבונות בשומרון והעלתה קמפיין באתרים אוונגליסטים בכדי להשפיע על ממשל טראמפ ולהוביל להכרזת ריבונות מלאה ביו"ש באופן מיידי. כל זאת בהמשך למאבק על החלת הריבונות שהחל בשבוע שעבר לאחר נסיעתו של ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן לוושינגטון.

הקמפיין עלה בין השאר באתר הרפובליקני האוונגליסטי breitbart תחת הכותרת: "נשיא ארהב דונאלד טראמפ: אל תפספס את ההזדמנות ההיסטורית: פעל להחלת ריבונות ישראלית על ארץ התנ"ך – יהודה ושומרון. אמור לא למדינה טרוריסטית בלב ישראל".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן: "גם חברינו בארצות הברית מבינים כי עלינו לפעול במהירות ובנחישות על מנת להחיל את הריבונות ביו"ש כבר השבוע. אנחנו עומדים בצומת דרכים היסטורית שלא תחזור, החלת ריבונות ביהודה ושומרון היא צו השעה. אנחנו שמים הרבה על הכף כאשר אנחנו ממתינים עם ההכרזה, ההמתנה יכולה להוביל אותנו לנקודת אל-חזור ואנו מודעים למצב הנזיל במזרח התיכון. אני קורא לראש הממשלה – הכרז על ריבונות היום".

לאחר שנפגש עם בכירים במפלגה הרפובליקנית, בכירים בממשל, ומנהיגים אוונגליסטים, ממשיכים דגן והמועצה האזורית שומרון בקמפיין אגרסיבי השבוע במטרה להביא להחלת ריבונות בזמן הקרוב ולא למסמס את ההזדמנות. הקמפיין נערך בשתי זרועות במקביל: האחת בארץ מול נתניהו והשניה כאמור בארה"ב לגיוס דעת הקהל של הציבור האוונגליסטי והמנהיגים האוונגליסטים המהווים את בסיס התמיכה של טראמפ ותומכים ומאמינים בשיבה מלאה של עם ישראל לארצו כולל יהודה ושומרון.