נתניהו לאבו מאזן: "הדקירות, הדריסות, הצליפות וההסתות לא יעזרו לך"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו לאבו מאזן: "הדקירות, הדריסות, הצליפות וההסתות לא יעזרו לך"

    ראש הממשלה נתניהו בסיור ביטחוני במחסום המנהרות: "אבו מאזן, זה לא יעזור לך – לא הדקירות, לא הדריסות, לא הצליפות ולא ההסתות. אנחנו נעשה כל מה שצריך כדי להגן על ביטחוננו, לקבוע את גבולותינו, להבטיח את עתידנו. נעשה את זה יחד איתך או בלעדיך"

    נתניהו צילום: Tomer Neuberg/FLASH90
    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ערך סיור ביטחוני לפני זמן קצר במחסום המנהרות בגוש עציון. קודם לכן, ביקר ראש הממשלה חיילים שנפצעו בפיגוע הדריסה בירושלים, בבית החולים הדסה עין כרם.

    ראש הממשלה קיבל סקירה ביטחונית ממפקד חטיבת עציון וממג"ד דרומי עוטף ירושלים במג"ב ושוחח עם לוחמים ומפקדים המשרתים בגזרה.

    ראש הממשלה נתניהו בתום הביקור בשטח: "אנחנו כאן במחסום המנהרות. אני רוצה לברך את חיילי צה"ל, לוחמי מג"ב והשוטרים, שפועלים למען ביטחוננו 24/7. כאן עבר המחבל הדורס, וזו רק שאלה של זמן – לא הרבה זמן – עד שנשים את ידינו עליו. ביקרתי גם את החיילים הפצועים שלנו, אני מאחל להם ולכל הפצועים החלמה מלאה".

    עוד הוסיף נתניהו ואמר: "אני רוצה להגיד משהו גם לאבו מאזן: זה לא יעזור לך – לא הדקירות, לא הדריסות, לא הצליפות ולא ההסתות. אנחנו נעשה כל מה שצריך כדי להגן על ביטחוננו, לקבוע את גבולותינו, להבטיח את עתידנו. נעשה את זה יחד איתך או בלעדיך".

    ראש הממשלה נתניהו שוחח עם בני המשפחות בבית החולים ואיחל החלמה מהירה וקלה לפצועים. ראש הממשלה קיבל סקירה על מצבם של הפצועים ממנהל הדסה עין כרם פרופ' יורם וייס וממנכ"ל המרכזים הרפואיים הדסה פרופ' זאב רוטשטיין.

    קודם לכן, שוחח ראש הממשלה בטלפון עם הוריו של החייל שנפצע קשה בפיגוע הדריסה בירושלים, ואמר להם: "אני מתפלל יחד איתכם לרפואת בנכם. כל עם ישראל מחבק אתכם".



    1 תגובות

    מיין תגובות