סמוטריץ ושקד במאהל הריבונות: "יש להחיל ריבונות מיידית"

    איתי גדסי No Comments on סמוטריץ ושקד במאהל הריבונות: "יש להחיל ריבונות מיידית"

    שר התחבורה בצלאל סמוטריץ וח"כ איילת שקד מסיעת ימינה ביקרו במאהל הריבונות של מועצת יש"ע בירושלים והביעו תמיכה בתהליך החלת ריבונות ישראלית ביו"ש באופן מיידי וחד צדדי: "כדי שהימין ינצח צריך להחיל את הריבונות כאן ועכשיו"

    בצלאל סמוטריץ' צילום: Noam Rivkin Fenton/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברי סיעת ימינה, שר התחבורה בצלאל סמוטריץ וח"כ איילת שקד ביקרו היום במאהל התמיכה בתהליך החלת ריבונות שהקימה מועצת יש"ע בירושלים בצל 'תוכנית המאה' שבה נתנו האמריקאים לגיטימציה לישראל לשלוט בשטחי יהודה, שומרון ובקעת הירדן.

    השר בצלאל סמוטריץ', ימינה: "אני שומע הרבה יותר מידי דיבורים וזה מייצר אצלי חשש גדול שיש מי שמתכנן להקים סוג של ממשלת אחדות מיד לאחר הבחירות שזה בדיוק יהיה הסולם והתירוץ שלא לצאת למהלך החלת הריבונות. יבוא גנץ ויגיד: 'הנה הזדמנות היסטורית לתהליך מדיני, להסכם שלום בינלאומי' ונחזור לכל אותן מכבסת מילים וסיסמאות שבקצה שלה אוטובוסים מתפוצצים ברחובות ערי מדינת ישראל".

    כדי למנוע את התרחיש הזה", מצהיר סמוטריץ', "אנחנו לא רוצים ממשלת אחדות אנחנו רוצים ממשלת ימין, אנחנו רוצים ניצחון של הימין. כדי שהימין ינצח צריך להחיל את הריבונות כאן ועכשיו. כדי לוודא שאין ולא יהיה תהליך מדיני מסוכן שבקצה שלו מדינה ערבית מחלקת חלילה את ארץ ישראל- צריך להחיל את הריבונות כאן ועשיו לפני הבחירות. זו הדרישה שלנו מראש הממשלה, זו הציפייה שלנו ממנו ואנחנו נעמוד מאחוריו וניתן לו את מלוא הגיבוי כדי לבצע את הצעד הזה כאשר הוא יבוצע".

    ח"כ איילת שקד: "אנחנו ברגע היסטורי, זה או שנחיל את הריבונות או שזה יהיה פספוס המאה וגם סכנת המאה כי מאוד חשוב במה אנחנו נתחיל. אם הצעד הראשון יהיה החלת ריבונות אז ברור שלא תקום מדינת טרור פלסטינית, אבל אם הצעד הראשון יהיה מו"מ להקמת מדינת טרור פלסטינית – אז אנחנו כבר לא נחיל ריבונות".



    0 תגובות