לילה ביטחוני: פיגוע דריסה, הריסת בית מחבל ותקיפות בעזה ובסוריה

    קובי פינקלר No Comments on לילה ביטחוני: פיגוע דריסה, הריסת בית מחבל ותקיפות בעזה ובסוריה

    צה"ל פעל הלילה בצורה מאסיבית: כוח צה"ל בית מחבל בג'נין, במהלך הפעולה החל ירי צלפים ערבי לעבר הכוחות | בירושלים, אירע פיגוע דריסה בו נפצעו 12 חיילים – המחבל נמלט | חיל האוויר תקף ברצועת עזה מטרות חמאס בתגובה לשיגור הפצמרי"ם והבלונים | על פי פרסומים זרים, צה"ל תקף מטרות איראניות בדמשק

    תקיפה ברצועה (ארכיון) צילום: פלאש 90
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חל מחצות הלילה ועד כה פעל  צהל בכמה זירות. בצה"ל אומרים כי ביו"ש היה שבוע יחסית אלים כולל הפרות סדר ואלימות בעת מעצרים. דובר צהל תא"ל הדי זילברמן אומר שלמרות כל האירועים כולם מנוהלים ומשני הצדדים יש הוראות למנוע התדרדרות של המצב.

    האירוע המרכזי באיו"ש היה הלילה בג'נין. בעת ביצוע הריסת ביתו של המחבל  בפעם השניה ,שרצח את הרב רזיאל שבח הי"ד החלו הפרות סדר. במקביל החל  ירי של צלפים פלסטינאיים לעבר הכוחות מחוליה שאותה מחפשים הרבה זמן.

    הריסת הבית:

    צילום: פלאש 90

    חולייה נוספת של צלפים מזהה את הכוחות באזור אחר והצלפים שלנו פוגעים בחוליה הפלסטינאית. בעת הריסת הבית נפצע שוטר פלסטיני מירי כוחותינו אירוע שמתוחקר.

     

    בירושלים, אירע פיגוע דריסה של כח גולני שהיה בסיור מורשת בירושלים לכיוון הכותל. רכב פלסטינאי פוגע בחיילים ופוצע כמה מהם. הרכב בורח וכרגע מתנהל מרדף אחריו.

    בעזה לאור ירי הפצמ"רים והפרחת בלוני הנפץ "אנחנו פועלים למול הירי והבלונים ולא נאפשר זאת אנחנו יודעים שהחמאס עומד מאחורי האירועים"

    בתגובה תקפו מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס ברחבי רצועת עזה. במהלך התקיפה הותקפו תשתיות תת-קרקע המשמשות את הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס. תקיפה זו פוגעת ביכולת ההתעצמות של ארגון הטרור חמאס.

    התקיפה ברצועה:

    צילום: פלאש 90

    באירוע אחר על פי פרסומים זרים צהל תקף הלילה מתקנים של המילציות האירניות בדמשק. התקיפה הלילה כוונה נגד יעדים של המשטר הסורי המשמשים את איראן ומיליציות השעיות. בין המטרות: אתר למחקרים מדעיים הסמוך לשכונת ג'רמאיא, שדה התעופה הצבאי באל-מאזה ובסיסי מיליציות מדרום לדמשק.

    התקיפה בסוריה:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות