יוסי גרין עובר לחב"ד • האזינו

    אשר גרייבר No Comments on יוסי גרין עובר לחב"ד • האזינו

    אחרי עמל ארוך ומושקע מפציע האלבום החבד"י הרביעי בסדרה בהפקתו של לויק טובול כשהפעם מצטרפים לפרוייקט לצד עיבודיו של משה לאופר גם יוסי גרין וגם מקהלת הילדים 'אידיש נחת' • האזינו לניגון מתוך האלבום

    12:10
    19.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on 'חוק הרבנים' נגנז: ההתנגדות בקואליציה והמשמעות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נדמה שאין עוד חסידות עתירת אלבומים מניגוניה כמו ליובאוויטש, אך האלבום החדש "חב"ד 4" הוא אחד המרגשים שבהם. שילוב מדהים של בחירת שירים עליה עמל חודשים ארוכים צוות ההפקה בראשותו של לוי"ק טובול, לצד עיבוד ותזמור מרשימים שכתב משה לאופר כשגולת הכותרת היא הביצוע הייחודי של מקהלת "יידיש נחת" עליה ניצח מוישי קראוס ועיבד קולית וגם שר יוסי גרין.

    השילוב של יוסי גרין ומשה לאופר נולד לפני עשרות שנים שתוצאותיו מוכרו לכולנו מאלבומיו של אברהם פריד, וכשלחגיגה המוזיקלית הזו מצטרפים ילדי המקהלה החסידית המקצועית – וכל אלו תורמים את כישוריהם לניגוני חב"ד התוצאה היא לא פחות ממושלמת.

    לצד האב גם בני לאופר תרם מכישוריו המוזיקליים בעיבוד הניגון "קול ביער".

    טובול, המוכר בשדה הזמר החסידי בעיקר כמעצב גרפי ברוך כשרונות, הפיק את האלבום מתוך אהבה לניגונים עליהם גדל תוך רצון להביא "תוצאה אחרת" כהגדרתו, גוון ייחודי שטרם הוענק לחומרים האלו כמו שיוסי גרין, גדול המלחינים החסידיים מתאר בעטיפת האלבום את התחושה שקיבל בהאזנה כזו שגרמה לו לצמרמורת.

    באלבום נוטלים חלק טובי הנגנים מישראל בהם ברק בן-צור, אריה ברקוביץ', אבי סינגולדה, רפי דוידוף, מורן בראון, נתן בירמן, דור אסרף אייל שילוח ונגני התזמורת הפילהרמונית.

    חב"ד 4 הוא אלבום מלא שמחה חסידית אותנטית ורגש יהודי חם שהודות למלאכת ההפקה כל חובב מוזיקה יהנה ממנו גם אם איננו בקי בתנועות ובניגוני חב"ד כשילדי הפלא הסולנים המעולים יחד עם המקהלה וגדולי המוזיקאים יוצרים הרמוניה מוזיקלית והופכים את האלבום ליצירת מופת.

    האזינו לניגון התוועדות שמח מתוך האלבום וכן כן, תקשיבו היטב איך גרין מבצע שיר חבד"י.



    0 תגובות