הליכוד צריך לדאוג: 77% ממצביעי "כחול לבן" הודיעו כי יבואו להצביע

    דוד פיינגולד No Comments on הליכוד צריך לדאוג: 77% ממצביעי "כחול לבן" הודיעו כי יבואו להצביע

    סקר שנערך מעלה את הנתון הבא: 77% ממצביעי כחול לבן הודיעו כי יבואו לקלפיות לעומת 67% בלבד מהליכוד | עוד עולה: 60 אחוזים ממצביעי כחול לבן מעדיפים ממשלת אחדות עם נתניהו על פני בחירות רביעיות

    בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למרות שהוא נאשם במשפט פלילי בעבירות של שוחד והפרת אמונים, למעלה מ 60% ממצביעי כחול לבן מעדיפים ממשלת אחדות לאומית עם הליכוד בראשות נתניהו, כך עולה מסקר מיוחד שערך מכון המחקר מדגם בהנהלת מנו גבע בהזמנת מחלקת המחקר של משרד יעוץ התקשורת "רימון-כהן" בהנהלת רוני רימון.

    עוד עולה מהסקר כי בקרב מצביעי כחול לבן רק כ 20% מעדיפים בחירות נוספות על פני ישיבה בממשלה עם נתניהו. בכלל עם ישראל כמחצית (49%) מעדיפים ממשלת אחדות עם נתניהו כנאשם, על פני כ 20% אחוזים המעדיפים בחירות נוספות. 30% ענו כי אינם יודעים.

    רוני רימון, בעלי "רימון-כהן", יועץ ופרשן אסטרטגי בכיר: "מסתבר שהזמן עושה את שלו. גם מצביעי כחול לבן שמנהיגיהם הצהירו באופן ברור שלא יישבו עם נתניהו כנאשם – הפנימו שכנראה אין אלטרנטיבה. לעם נמאס מבחירות".

    נתון נוסף שעולה מהסקר ושצריך להדאיג את הליכוד: אחוז האזרחים הבטוחים שיבואו להצביע ביום הבחירות בקרב מצביעי הליכוד הוא 67% לעומת 77% בקרב מצביעי כחול לבן, וכ 55% בקרב ערביי ישראל. מבחינת הליכוד זו בעיה, אבל גם הזדמנות. בכל מערכות הבחירות האחרונות הליכוד פיגר באחוזי ההצבעה, ואם עכשיו הוא ידביק את הממוצע הארצי בקרב מצביעיו הוא יוכל להביא עוד כ- 2 מנדטים לעצמו".



    0 תגובות