נאום "מצב האומה" חשף: מצבו של טראמפ לא היה טוב יותר

    שלמה ריזל 1 Comment on נאום "מצב האומה" חשף: מצבו של טראמפ לא היה טוב יותר

    נשיא ארצות הברית דונאלד טראמפ נשא אמש את נאום 'מצב האומה' השנתי בפני חברי הקונגרס ועשרות מיליוני אמריקנים שצפו בו בשידור חי, זאת ברקע כישלון הניסונות להדחתו של טראמפ והבחירות הקרבות ובאות כשמצבו לעת עתה – נוסק מעלה

    נשיא ארה"ב דונלד טראמפ צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נאום "מצב האומה" האחרון של טראמפ בקדנציה הזו נישא הלילה בפני חברי הקונגרס והאומה האמריקאית וזכה לצפיות של עשרות מיליוני אמריקאים בשידור חי.

    הנאום החל בשעה 4 לפנות בוקר שעון ישראל, וטראמפ שלף בו הברקות לא מעטות, כמו שימוש בסמלים אמריקאים של חולים ובעלי משפחות קשות שהצליחו להשתקם, כשבין היתר עשה שימוש גם בכמה אפרו-אמריקנים, שטראמפ רואה בהם קהל מצביעים פוטנציאלי שיערוק אליו מהדמוקרטים, אחרי שורת ההצלחות הכלכליות שעזרו להם מאוד.
    גם טראמפ וגם מנהיגת הרוב, ננסי פלוסי חרגו מכללי הטקס, כאשר טראמפ התעלם ממנה לפני נאומו והיא בתגובה קרעה את העתק נאומו קבל עם ועדה.

    טראמפ כועס על פלוסי על כך שניהלה נגדו את ההליך ההדחה, שאגב השבוע הסתיים בכישלון מהדהד, לאחר שהדמוקרטים לא השיגו רוב בסנאט להביא לדוכן העדים כמה אנשים שהיו יכולים להביך ולסבך את טראמפ מאוד.
    הנאום ארך לא פחות מ-81 דקות ולכל אורכו טראמפ התעלם מהליך ההדחה. הוא ציין את הסכם המאה ואמר שההסכם נועד לתת תקווה מיליוני צעירים באזור.

    טראמפ גם התגאה בתנופה האדירה שנתן לכלכלת ארה"ב ואמר "מצב האומה חזק יותר מאי-פעם. הכלכלה טובה מאי-פעם, יצרנו שבעה מיליון מקומות עבודה חדשים. העולם שוב מכבד את אמריקה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הפוליטיקלי קורקט של פלוסי – מתבטאת בברבריות קיצונית.