הקרב על קולות החרדלי"ם: שקד: "גפני לא יילחם על ישיבות ההסדר"

    אסתי פלד 2 Comment on הקרב על קולות החרדלי"ם: שקד: "גפני לא יילחם על ישיבות ההסדר"

    שרת המשפטים לשעבר ויו"ר הימין החדש בריאיון באולפן "המירוץ לבחירות" הבהירה, כי בקרב על קולות החרדלי"ם הם הבית, "כל מאזין תורני יודע שהבית שלו זה ימינה" ואפילו הבית של החרדים העובדים. שקד איגפה את נתניהו מימין ואמרה, "אנחנו היחידים שמתנגדים למדינה פלסטינית"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת המשפטים לשעבר ויו"ר הימין החדש התארחה באולפן "המירוץ לבחירות" בהגשת איתי גדסי וישי לפידות ותקפה את ראש הממשלה, "נתניהו שחרר מחבלים, הקפיא את ההתיישבות, לא שוללת שהליכוד וכחול לבן יקימו ממשלה" אמרה שקד והוסיפה כי בניגוד לנתניהו לטענתה, "אנחנו היחידים שמתנגדים למדינה פלסטינית".

    בקרב על החרדים העובדים, גם ימינה רוצה לקחת חלק בזירה, לדבריה, "מי שדואג לציבור החרדי העובד זה אנחנו. מי שדאג לחרדים באקדמיה זה אני", שקד הוסיפה כי "אנחנו ימינה הבית לחרדים העובדים".

    על כחול לבן, שקד יישרה קו עם מסרי נתניהו, "אף אחד לא יצביע למפלגה שתקים ממשלה עם טיבי והיה לנו מאבק עם יש עתיד", שקד עקצה את גפני והחיזור אחרי קולות החרדלי"ם, "הציבור הדתי לאומי יודע שגפני לא יילחם על ישיבות ההסדר".

     

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      בטח שקד, את האישה שלא יודעת מה תורה וערכה הנצחי, את זו שתלחמי על ישיבות ההסדר!!! קנינו. תכל'ס לימוד תורה זה הערך העליון שמהווה המכנה המשותף של כל שומרי המצוות, וכשזה מגיע לשם מירקם וצבע הכיפה מאבד את המשמעות. בשביל תורה יהדות התורה תילחם בכל הכח. מי שפורש בשביל השבת ומפגין מליון למען לומדי התורה יעשה הכל. האם מפלגה שמגדירה את עצמה דתית אבל לא מתביישת להצהיר "שבת לא מעניינת אותי" תעמוד על הרגליים האחוריות בשביל לומדי התורה?? סיכוי נמוך עד אפסי.

    2. 1

      שקד כמה רעש את עושה. תקשיבי טוב: את ובנט נוטשים סדרתיים והציבור איבד אמון.
      תפסיקי לדבר בשם הציונות הדתית כי זה מגוחך. גם את לא נאבקת בכפיה החילונית בצבא ובהתעמרות בחיילים דתיים.
      את לא שייכת לציונות הדתית ולא מייצגת אותה. יאללה ביי!