ההיערכות לקורונה: בית חולים שדה הוקם בתל השומר לחולים עתידיים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ההיערכות לקורונה: בית חולים שדה הוקם בתל השומר לחולים עתידיים

    לאחר שכל ההערכות מדברות על חולים ודאיים בנגיף הקורונה שצפויים להגיע לישראל עם הזמן, בבית החולים תל-השומר הגיעו להיערכות ממשית והקימו יחידת אשפוז, המשמשת כבית חולים שדה בזמני אסון. ביחידת האשפוז יהיו חשודים בנגיף ומקום נוסף לחולים וודאיים, שם יקבלו את כל השירות הרפואי

    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היערכות בתי החולים לקורונה: בבית החולים שיבא תל השומר הוקמה היום (שלישי) יחידת אישפוז ייעודית לקורונה, מדובר במבנה המשמש כעין בית חולים שדה, שיפעל בעת הצורך בשטח בית החולים אך בנפרד מהמחלקות הקיימות. השימוש בו לרוב במקרים של אסונות כמו רעידת אדמה.

    המבנה הוא מודולרי וניתן להקמה מהירה ולבנייה בכל מתאר על פי הצורך המתבקש ובהתאם לתרחיש. יחידת האשפוז הייעודית כוללת אזור מיוחד לבדיקת חשודים בהידבקות בקורונה ואזור בידוד לחולים אשר בדיקתם תתגלה כחיובית.

    יחידת האישפוז הייעודית מספקת את כל שירותי הרפואה לחולים מאושפזים, בדיוק כפי שהם ניתנים בבניין האשפוז. היחידה מאפשרת לבודד את חולי הנגיף מבית החולים ולכנס חולים כך שלא יפיצו את הנגיף בקרב חולים אחרים או בקרב עצמם.

    פרופ' אלחנן בר-און, מנהל המרכז לרפואה במצבי חירום וסיוע הומניטרי: "המרכז הרפואי שיבא פיתח יכולת לפרוס יחידה ייעודית חיצונית למבנה בית החולים הנועדה לשימוש במצבי חירום כמו רעידת אדמה. היום עשה המרכז שימוש ביחידה הייעודית כדי לבדוק מוכנות לקליטת חשודים בהידבקות בקורונה או חולים בנגיף".

    פרופ' גילי רגב-יוחאי, מנהלת היחידה למניעת זיהומים הסבירה את הצורך ביחידה: "הצורך בהקמת יחידת אישפוז ייעודית מסוג זו שהקים שיבא לטיפול בקורונה, חשוב ביותר להבטחת בטיחות המטופלים והצוות המטפל גם יחד. זו הדרך למנוע אפשרות של הדבקה והתפשטות של הנגיף ולהבטיח את שלום כלל הציבור בישראל".



    0 תגובות