ראשי יישובי יו"ש לנתניהו: "תחיל ריבונות מיידית"

    אריאל שרפר No Comments on ראשי יישובי יו"ש לנתניהו: "תחיל ריבונות מיידית"

    תכנית המאה; במאהל מיוחד שהקימו קוראים ראשי יישובים ביהודה ושומרון ובראשם יוסי דגן ראש מועצת שומרון ודוד אלחייני יו"ר מועצת יש"ע לראש הממשלה נתניהו להחיל ריבונות ישראלית מלאה על שטחי יהודה, שומרון ובקעת הירדן באופן מיידי "נוצרה הזדמנות היסטורית שצריך לנצל" עוד אמרו בפנייתם לנתניהו: "אנחנו רוצים שתאהב אותנו כמו שאנחנו אוהבים אותך, כי נמאס לנו להיות הברוזון המכוער של ממשלת הימין"

    12:02
    18.04.24
    איתי גדסי No Comments on דאגת היועמ"שית למחבלים: התכתשות בן גביר וארבל דלפה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראשי יישובים ביהודה ושומרון קוראים לראש הממשלה בנימין נתניהו לנצל את הליגטימציה שקיבלה ישראל מארצות הברית בהצגת 'תכנית המאה' של הנשיא טראמפ ולהחיל ריבונות ישראלית מלאה על שטחי יהודה, שומרון ובקעת הירדן באופן מיידי.

    ב'מאהל חיזוק ותמיכה בריבונות' שהקימו ראשי היישובים ובראשם יו"ר מועצת שומרון יוסי דגן ויו"ר מועצת יש"ע דוד אלחייני מסרו הצהרה לתקשורת בה קראו לראש הממשלה נתניהו לצאת מיידית למהלך ולהציגו כבר בישיבת הממשלה ביום ראשון הקרוב.

    ראש מועצת שומרון יוסי דגן באוהל המחאה בירושלים: "קודם כל אני רוצה לחזק את ידי חברי היקרים ראשי הרשויות, את דוד אלחייני ואת כל ראשי הרשויות. יש כאן דעות שונות. יש עם כיפות יש בלי כיפות. אבל אנחנו מייצגים חצי מליון אזרחי מדינת ישראל, ואנחנו מאוחדים כאיש אחד בלב אחד. באנו לכאן מאוחדים מצד אחד בתמיכה גדולה באהבה גדולה ובחיזוק גדול לראש הממשלה נתניהו, אנחנו כולנו בחרנו בו ומעריכים את מנהיגותו, ובאותה מידה באנו בדאגה גדולה מאוד, אנחנו עוד שנים קדימה נזכור את הימים הללו כימים של בכייה לדורות, כימים של פספוס היסטורי, יש כאן הזדמנות של פעם ב 50 שנה לסיים את המצב ה א – נומלי הזה, שחצי מליון אזרחי מדינת ישראל, שהם סוג ב' במדינה הזו נמצאים עדיין תחת שלטון צבאי, יש כאן הזדמנות שעלולה להיות מפוספסת".

    עוד הוסיף דגן: "אדוני ראש הממשלה, אנחנו אזרחי מדינת ישראל בחרנו בבחירות דמוקרטיות בך. בנימין נתניהו. לא בחרנו בדונאלד טראמפ, ואפילו לא בג'ארד קושניר. אנחנו בחרנו בך והכדור נמצא אצלך ואנחנו מאמינים בך, ומצפים ממך לקחת מנהיגות ולהחיל ריבונות עם או בלי הסכמת ממשלת ארה"ב. מכיוון שאנחנו עוסקים בארה"ב, אם יורשה לי לצטט אמריקאי מפורסם שאמר פעם: "מה אני רוצה? אני רוצה שהמדינה תאהב אותי כמו שאני אוהב אותה. אדוני ראש הממשלה מה אנחנו רוצים? אנחנו רוצים שתאהב אותנו כמו שאנחנו אוהבים אותך. כי נמאס לנו להיות הברוזון המכוער של ממשלת הימין. ואנחנו מצפים ממך להודיע לחברינו בארה"ב אנחנו השבוע מחילים ריבונות על כלל מרחבי ההתיישבות ביהודה שומרון ובקעת הירדן על כולם".

    ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן אמר באוהל לחיזוק ותמיכה בהחלת הריבונות של ראשי מועצת יש"ע: "אחרי 50 שנה הגיע הזמן להחיל את החוק הישראלי על השטחים הנרחבים של ההתיישבות ביהודה ושומרון. הדבר הזה עומד כאן מולנו, אנחנו הרמנו את הדגל הזה, והדגל הזה הוא של העם כולו, הוא לא רק של מועצת יש"ע, אנחנו מייצגים כאן את העם. אנחנו קוראים לראש הממשלה להוביל את המהלך הזה. הוא האדם הנכון לנווט את התהליך הזה ברגעים אלו. אסור לדחות את המהלך, אלא לנצל את יכולותיו מול הממשל האמריקאי ומול העם שלנו, לנצל את הרגע, להחיל את הריבונות, לעשות היסטוריה ולקחת את העם שלנו לקומה הנוספת של האומה".



    0 תגובות