עוצמה יהודית נגד תכנית המאה: "הליכוד יחלק את ירושלים"

    אריאל שרפר 4 Comment on עוצמה יהודית נגד תכנית המאה: "הליכוד יחלק את ירושלים"

    "הליכוד יחלק את ירושלים"; מפלגת עוצמה יהודית בראשות איתמר בן גביר המתמודדים בבחירות לכנסת ה-23 משיקים קמפיין נגד תוכנית המאה של הנשיא טראמפ. לדבריהם, התוכנית "טומנת בחובה מוקשים רבים להתיישבות ולארץ ישראל כולה"

    חברי עוצמה יהודית צילום: פלאש 90
    12:35
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הזדמנות נפלאה לשינוי שיביא ברכה גדולה • הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפלגת עוצמה יהודית משיקה היום (שלישי) קמפיין חדש נגד תכנית המאה של הנשיא טראמפ. הקמפיין, כולל מודעות שיופצו בימים הקרובים ברחבי הארץ תחת הכותרת "הליכוד יחלק את ירושלים", כשבמודעה נראה הכותל המערבי נחצה לשניים. בססמא הזו, כזכור, השתמש הליכוד בקמפיין הבחירות ב-96' נגד שמעון פרס.

    בעוצמה יהודית מדגישים כי יתמכו בהקמת ממשלת ימין, אך יהיו שם כדי לשמור על נתניהו בימין וימנעו ממנו לקדם תכניות מדיניות כגון תכנית המאה.

    בנוסף לכך, במפלגה יוזמים הקמת מערך של מאות פעילים למבצע "הקש בדלת" בערי הפריפריה. במסגרת המבצע, יעברו הפעילים מבית לבית בערים, ויסבירו לתושבים על מה שהם מכנים 'הסכנות שבתכנית', כאשר המטרה היא לרתום גם אותם למאבק בה.

    הקמפיין החדש

    בעוצמה יהודית טוענים הבוקר כי מבדיקות שערכה המפלגה, עולה כי ככל שהולכים ומתגלים יותר ויותר פרטים על תכנית המאה, כך התמיכה בה מצד ימין מאלו שתמכו בה בתחילה, הולכת ופוחתת.

    מעוצמה יהודית נמסר: "האופוריה מתכנית טראמפ כבר מזמן התפוגגה. גם אלו שחשבו בתחילה שהיא "היסטוריה", מבינים היום שהיא טומנת בחובה מוקשים רבים להתיישבות ולארץ ישראל כולה. נפעל בכל הכח לסכל כל תכנית שתפגע בזכותנו הבלעדית על הארץ ושתביא להקמת מדינה פלסטינית שתהפוך את ירושלים וההתיישבות לעוטף פלסטין".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      עוצמה מנצלת כל הזדמנות לירות בנגמש.. הליכוד נותן למתנחלים מסוריה ועירק לנטרל כל יוזמת "שלום"
      לעולם, עוצמה לא יקבלו די מנדטים כדי להשפיע באמת.. פשוט משניאה את עצמה בפני מצביעים מהימין פוטנציאלים!

    2. 3

      סוף סוף למישהו איכפת מארץ ישראל וביטחון