ראש מועצת שומרון: "אם לא תהיה החלת ריבונות נצא לרחובות"

    איתי גדסי 1 Comment on ראש מועצת שומרון: "אם לא תהיה החלת ריבונות נצא לרחובות"

    אופוזיציה מימין: ראש מועצת יש"ע מציב אוליטמטום לראש הממשלה, ""זהו זמן ריבונות אדוני ראש הממשלה אל תמצמץ. אם יהיה צורך נצא לרחובות, על ילדינו וטפנו, לא נסכים שיסכנו את עתידנו כאן"

    Education Minister Naftali Bennett with Shomron regional council head Yossi Dagan at a protest tent set up outside Israeli prime minister Netanyahu's residence in Jerusalem on October 29, 2017, demanding that funds be transferred for basic security needs in the communities as well as for bypass roads in Judea and Samaria. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ??? ????? ???? ??????? ?????? ??? ??? ?????? ????? ??? ???? ??? ??? ????? ???? ??????? ?????? ??? ??? ?????? ????? ??? צילום: פלאש 90
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הודיע הערב (שני) לראש הממשלה בנימין נתניהו, כי בעקבות השתיקה המתמשכת מצד ראש הממשלה בכל הנוגע להחלת ריבונות עוד השבוע. לטענת דגן וממידע פנימי שהתקבל אצלו על התקפלות אפשרית בנושא החלת הריבונות כי ההתיישבות תצא לרחובות אם לא תהיה החלת ריבונות בזמן הקרוב.

    דגן הסביר את הצעד המתריס כנגד נתניהו: "לצערי, על אף ההזדמנות ההיסטורית יוצאת הדופן, נראה שהממשלה גוררת רגליים, ואתה מסרב לשים על שולחן הממשלה את ההצעה המתבקשת וההיסטורית עליה התחייבת רק בשבוע שעבר בוושינגטון: החלת ריבונות על הישובים והמרחבים היהודים ביהודה שומרון והבקעה".

    דגן ביקר בחריפות את ההשתהות בהחלת הריבונות: "זהו זמן ריבונות אדוני ראש הממשלה אל תמצמץ. אם יהיה צורך נצא לרחובות, על ילדינו וטפנו, לא נסכים שיסכנו את עתידנו כאן". דגן הוסיף ואמר: "לא היה מנהיג גדול כמוך בהיסטוריה של מדינת ישראל. אנא אל תפקיר את החלום הציוני הגדול ביותר".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חשיפה. ביבי אמר הערב כי המתיישבים לא יעיזו להפגין נגדו לפני הבחירות. שכידוע רעיון הריבונות הוא ספין בלבד. ( חבר מלישכת רוהמ כתב בווטסאפ