פאנל החרדים העובדים: "לא רוצים רק כנסים – רוצים ייצוג אמיתי"

    אסתי פלד 2 Comment on פאנל החרדים העובדים: "לא רוצים רק כנסים – רוצים ייצוג אמיתי"

    במאבק על הזרם המכונה "החרדים העובדים" מתמודדות ראש בראש – דגל התורה וש"ס. אם בתחילה היה נראה שהציבור עדיין שומר אמונים ל'דגל התורה', מסתבר שמתחת לפני השטח מתרחשים שינויים גדולים וחלק מהציבור החל לשנות כיוון ופונה לש"ס | פאנל מיוחד ב'מהדורה המרכזית' עם נציגי "החרדים העובדים" | האזינו

    צילום: באדיבות המצלם
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המאבק על קולות החרדים העובדים, הערב (שני) התארח פאנל מיוחד ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, עם נציגי הזרם בציבור החרדי ושאלת ההצבעה בבחירות. והקרב הניטש בין ש"ס לדגל התורה על קולות בחרדים העובדים.

    קובי זקס אמר בפאנל: "תמיד הצבעתי ליהדוה"ת אבל התייאשנו מגפני. הוא מגיע לכינוסים שלנו, מדבר יפה מאוד ובפועל בזמן אמת לא עוזרים לנו. היה להם מספיק זמן לעשות והם לא עשו כלום. אנחנו מעל 10.000 משפחות – הפעם נצביע לש"ס. יש שם את ח"כ ארבל והוא מייצג אותנו מהיום".

    בנצי שוורץ ראש מטה חרדים עובדים ב'דגל': "יש מורכבות בדגל אבל עדיין כן עושים המון עבור אותם קהלים. הפגשתי את גפני עם קבוצת חרדים עובדים והם קיבלו תשובות לכל השאלות הקשות. אני שומע שאתם טעונים. תזכרו שגפני לראשונה הסכים להיפגש עם סטודנטים. הוא מוכן לעשות הרבה עבורכם".

    ירוחם אסטרייכר כנציג תנועת טוב לשעבר אמר: "ברשויות המקומיות הבאנו מספרים יפים כתנועת ׳טוב׳, אנחנו קבוצה גדולה. דגל התורה לא מייצגת אותנו, הם אולי קורצים לנו אבל לא מייצגים אותנו. לכל מפלגה יש את הרבנים שלה ונצביע למפלגה שיש לה גדו"י".

    ח"כ מיכאל מלכיאלי התראיין לאחר הפאנל ודיבר על הייצוג של החרדים העובדים בש"ס: "צריך לבחון את הקדנציה האחרונה רק במעשים. אנחנו בש"ס ייצגנו אותם לאורך כל הקדנציה לא בפאנלים בערב בחירות, אלא בעשייה אמיתית", עקץ מלכיאלי את העמיתים מדגל.

    מלכיאלי ציין כי ש"ס "טיפלה בלימודים במכללות בנפרד, במלגות גבוהות עם שינוי קריטריונים והכנסנו בהסכם הקואליציוני תקציב לסטודנטים. אין בכלל ספק שאנחנו הבית שלהם".

    הריאיון עם ח"כ מיכאל מלכיאלי:

    צילום: באדיבות המצלם


    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מצביעים לעוצמה יהודית וזהו . הם יעזרו הכי טוב ובלי אגו וגאווה

    2. 1

      מדוע דוקא אלה המכונים "חרדים עובדים" דורשים לימודי ליבה לילדיהם? סימן שהבעיה שלהם אחרת…