בגלל מעשי קונדס: כוח צה"ל הוקפץ והתושבים הסתגרו בבתים

    איתי גדסי No Comments on בגלל מעשי קונדס: כוח צה"ל הוקפץ והתושבים הסתגרו בבתים

    ביישוב שלומי הוכרז על אירוע ביטחוני, לאחר שזוהתה תנועה ונגיעה בגדר הגבול עם לבנון. בצה"ל חששו לחדירה מלבנון וכוח גדול הוקפץ לאזור. לאחר תחקיר האירוע התברר כי מדובר במעשה קונדס

    גבול לבנון
    View of the border fence between Israel and Lebanon as it seen from the Northern Israeli town of Metula, on April 20, 2019. Photo by Flash90 *** Local Caption *** ????? ???? ???? ???? ????? ????? ???? ????? ???? ???? צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כוחות צבא הוקפצו לאזור גדר הגבול בשלומי, לאור התרעה על חשש לחדירה מלבנון לישראל, לאחר שזוהתה תנועה נגיעה בגדר. תושבי היישוב הנמצאים כקילומטר מהגבול, הונחו להישאר בבתים עד לבירור האירוע. כוח צה"ל שסרק את אזור הגדר שלל את האפשרות לחדירה מלבנון.

    לאחר תחקיר שנערך בשטח התברר, כי 4 נערים תושבי שלומי הסתובבו באזור גדר המערכת. הנערים נגעו בגדר כמעשה קונדס ונעו על ציר המערכת ולאחר מכן שבו לכיוון היישוב.

    מהיישוב שלומי נמסר, כי התנהגות הנערים הינה חסרת אחריות ועשויה הייתה להביא לפגיעה בהם וזאת מעבר להיבטים המגוונים של הקפצת כלל הגזרה. המשטרה וצה"ל ימצו את ההליכים מול נערים אלו. אנו מבקשים מהורים לשוחח על הנושא עם הילדים ולהעביר להם את חומרת המעשה והמשמעויות.



    0 תגובות