הביקור המדיני באפריקה: אוגנדה תבחן פתיחת שגרירות בירושלים

    איתי גדסי No Comments on הביקור המדיני באפריקה: אוגנדה תבחן פתיחת שגרירות בירושלים

    ראש הממשלה נפגש היום עם נשיא אוגנדה, לאחר שהתקבל ע"י ראש הממשלה בעת רדתו מהמטוס | באוגנדה אמרו כי הם בוחנים פתיחת שגרירות בירושלים | נתניהו כתב בספר האורחים: "רוב תודות על האירוח והידידות איתנו ועם מדינת ישראל. זה מרגש אותנו מאוד, ואנו מכירים תודה"

    ראש הממשלה בביקורו באוגנדה שם נפגש עם מנהיג סודאן לראשונה צילום: לעמ
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הביקור המדיני של ראש ממשלת ישראל באוגנדה: ‏ראש הממשלה ‎נתניהו הציע לנשיא אוגנדה כי ישראל תפתח שגרירות במדינה ואוגנדה תפתח שגרירות בירושלים, נשיא אוגנדה השיב לראש הממשלה כי הם יבחנו אפשרות לפתיחת שגרירות בבירה.  אם אכן אוגנדה תפתח שגרירות בי-ם היא תהיה המדינה השלישית שפותחת את שגרירותה בבירה, לאחר ארה"ב וגוואטמלה.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו הגב' שרה נתניהו התקבלו היום (שני) ע"י נשיא אוגנדה יוורי מוסווני ורעייתו, שרת החינוך, הגב' ג'נט מוסווני, במשכן הנשיאות באנטבה.

    רה"מ נתניהו כתב בספר האורחים: "לנשיא יוורי מוסווני ולגברת הראשונה ג'נט, רוב תודות על האירוח היוצא מן הכלל – והידידות איתנו ועם מדינת ישראל. זה מרגש אותנו מאוד, ואנו מכירים על כך תודה".

    ראש הממשלה נתניהו נפגש עם נשיא אוגנדה מוסווני. בפגישה דנו השניים בחיזוק שיתוף הפעולה בין ישראל לאוגנדה במגוון רחב של תחומים: אזרחי, כלכלי, בריאות, מים, אנרגיה, תקשורת וחקלאות.



    0 תגובות