מקלב: "אין מחלוקת על קמפיין הבחירות – יש שוני בקהל היעד"

    אסתי פלד No Comments on מקלב: "אין מחלוקת על קמפיין הבחירות – יש שוני בקהל היעד"

    ח"כ אורי מקלב בריאיון ל'מהדורה המרכזית' מסביר מדוע ב'יהדות התורה' בחרו לצאת בקמפיין בחירות שמיועד לבוחרי ליברמן, "הסקרים שיש לנו מראים כי לא כל המצביעים שלו, הם עולים מרוסיה. הוא איש חזק בדיבורים בלבד"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת יהדות התורה, ח"כ אורי מקלב התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס  לשמועות הזדוניות על מחלוקות פנימיות ביהדות התורה: "אין מחלקות אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא, נושא ההסברה הוא משותף, הקמפיין הושק במשותף ישנו צוות מיומן שעובד יחד, כל אחד מפרסם על פי המינונים הנכונים לכל אחד" הסביר מקלב.

    על רקע ההסתה כנגד החרדים, תקף מקלב את ההתנהלות העבריינית כדבריו במפלגה, "בישראל ביתנו השחיתות מאורגנת, מערכת שלמה מאורגנת כאשר מאות נחקרו וחלקם הואשמו, רק לאחרונה מנהל ישראל ביתנו האיש הקרוב לליברמן קיבל שש שנים בכלא, זה תרבות עבריינית והם מגיעים להגיד שאנחנו סוחטים כספים?".

    לא כל בוחרי ליברמן מהמגזר הרוסי, חושף מקלב כי "בסקרים שיש לנו לא כל המצביעים שיש לישראל ביתנו הם עולים מרוסיה. הוא איש חזק בדיבורים בלבד, ולכן אנחנו מנסים כעת לקעקע את הדבר הזה. מי שמצביע לישראל ביתנו מצביע עבור בחירות רביעיות".

    על ההיוועצות בגדולי ישראל, מבהיר מקלב, "אנחנו כל דבר שואלים את גדולי ישראל ואינה דומה תקופה אחת לשנייה לא היה דבר אחד שלא שאלנו, קטן כגדול, כך נעשה בעבר וכך נעשה כעת".

    על הסכנה ביום שלאחר הבחירות, מביא מקלב דוגמא מעבודת הכנסת כיום, "אני חבר בועדת ההסכמות, מי ששולט כיום בכנסת הם מפלגות השמאל ואנשי כחול לבן, אנחנו רואים מה קורה שמאבדים את כוח ההשפעה, זה מדאיג אותנו מאוד, כל מה שאנחנו מדמיינים ולא מעלים על הדעת יכול להיות".



    0 תגובות