דרעי בכנס ש"ס: "ליברמן סגור עם גנץ והמשותפת להקמת ממשלה"

    איתי גדסי 2 Comment on דרעי בכנס ש"ס: "ליברמן סגור עם גנץ והמשותפת להקמת ממשלה"

    בכנס בחירות של תנועת ש"ס בירושלים, תקף השר דרעי בחריפות את ח"כ ליברמן על סיכום לממשלה בינו לביץ גנץ ולפיד, "ממשלת שמאל עם עודה וטיבי כבר רוקמת עור וגידים, היא מסוכנת" | דרעי חשף כי ש"ס והליכוד עובדות יחד להביא מצביעים לקלפי: "נעניתי לפניה של ראש הממשלה והעמדתי לרשותם את כל העזרה שהתבקשתי"

    Head of the ultra orthodox Shas party Aryeh Deri leads the opening of the party's campaign for the upcoming Israeli elections, in Jerusalem, February 02, 2020. Photo by Olivier Fitoussi/FLASH90 *** Local Caption *** ???? ???? ?? ?"? ????? ?????? ?????? צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס ושר הפנים, אריה דרעי, הערב (ראשון) בכנס פתיחת קמפיין השטח של ש"ס בירושלים תקף את ליברמן ואמר כי: "ליברמן אומר את האמת. יש סיכום שסוכם בינו לבין גנץ, לפיד, מרצ, מפלגת העבודה והרשימה המשותפת עודה-טיבי, להקים ממשלה מייד לאחד הבחירות".

    דרעי הוסיף ותקף את ליברמן על אשמתו בבחירות רביעיות: "שוב אנחנו הולכים לבחירות. מילארד שקלים מתבזבזים, אין ממשלה שיכולה לקבל החלטות, אין תקציב מדינה. יש רק אשם אחד, לאשם הזה קוראים אביגדור ליברמן. כל האחראיות למצב הזה מתחילתו ועד סופו זה רק הוא".

    דרעי הוסיף ותקף את הזיגזג הליברמני, "לפני כשנה, כשהוא צעק לתמוך בביבי, מצא לעצמו תירוץ הזוי שבושה לחזור עליו, "חוק הגיוס ככתבו וכלשונו". הוא הלך למערכת בחירות שניה כדי למתג את עצמו מחדש – ממשלת אחדות חילונית. רבותיי, אני חושב שכולם יודעים אבל אני חוזר על זה שוב, מי שטרפד את הקמת ממשלת האחדות של נשיא המדינה הוא ליברמן".

    דרעי הבהיר בסוף המתקפה על ליברמן, "אחרי שהתוודעתי ממקורות אמינים עליי ביותר – אכן ליברמן אומר את האמת. יש סיכום שסוכם בינו לבין גנץ, לפיד, מרצ, מפלגת העבודה והרשימה המשותפת עודה-טיבי, להקים ממשלה מייד לאחד הבחירות. זו עובדה, זה סיכום. זה כבר בפתח. ממשלת שמאל עם עודה וטיבי כבר רוקמת עור וגידים, היא מסוכנת".

    על הסכנה לאופייה היהודי של המדינה הרחיב דרעי בנאומו, "הסכנה הברורה לצביון היהודי של מדינת ישראל כמדינה יהודית, הסכנה לארץ ישראל, הסכנה ליום השבת אם ייהפך ליום מנוחה או ייהפך ליום כמו שאר ימות השבוע, האם עדיין בישראל יעשו נישואין כדת וכדין עם רב וחופה או שנהיה ככל העמים?".

    "האם מיליוני יהודים שחשובה להם כשרות, האם זה יישאר או שחלילה וחס כפי שהם מצהירים יבוטל כל מהלך הכשרות?", שאל דרעי את הקהל והמשיך, "האם שערי מדינת ישראל ימשיכו לעמוד על המשמר וישמרו על מדינת ישראל וצביונה כמדינה יהודית או ששעריה יפתחו ומאות אלפי גויים יבואו כדי להיכנס? אלו לא סיסמאות בחירות".

    דרעי חשף כי ישנה עבודת מטה בחירות משותף לליכוד וש"ס: "נעניתי לפניה של ראש הממשלה והעמדתי לרשותם את כל העזרה שהתבקשתי. כן, אני אומר את זה בגלוי. המשימה היא לדאוג לכך שכל אלה שלא הצביעו בפעם הקודמת יצביעו הפעם. לצורך כך הבאנו להם מידע ושיטות פעולה, מערכות הטכנולוגיות באיתור והבאת מצביעים".

    על עסקת המאה אמר השר דרעי: "שיהיה ברור – א"י היא שלנו, של העם היהודי, בזכות האבטחה האלוקית שהקדוש ברוך הוא נתן לאבותינו. כל מי שמאמין בספר התנ"ך יודע ששם בורא עולם הבטיח את ארץ הקודש הזו, ארץ ישראל לעם ישראל. אנחנו לא מבקשים טובות מאף אחד, זה שלנו. ולכן אנחנו מודים לנשיא טראמפ על התוכנית ששומרת על ביטחון ישראל".

    דרעי הבהיר נחרצות על התמיכה בנתניהו: "אנחנו לא עומדים עם סטופר לראש הממשלה, הוא לא עומד אצלנו למבחן האם הוא מצליח או לא. אנחנו סומכים עליו. אין אדם נכון כמוהו ולכן אנחנו אומרים לו חזק ואמץ – אל תערוץ ואל תחת גיבור החייל, כי עמך השם בכל אשר תלך".

    צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אין על שס תמיד מפתעים מחדש