שקד: "צריך לבחור בין החלת ריבונות או חזרה לאוסלו לתקופת הפיגועים"

    איתי גדסי 1 Comment on שקד: "צריך לבחור בין החלת ריבונות או חזרה לאוסלו לתקופת הפיגועים"

    יו"ר ימינה איילת שקד הבהירה היום, כי המפלגה תתנגד להצהרה על מדינת פלסטינית בעסקת המאה. לטענתה, מו"מ על הקמת מדינה פלסטינית יביאו לגל טרור כנגד ישראל

    Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu, Minister of Transportation Israel Katz and Israeli Minister of Education Nafatli Bennett in the Israeli parliament on November 21, 2018, during a Plenary Hall session. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ??? ?????? ?????? ?????? ????? ?? ???? ????? ????? ??? צילום: פלאש90
    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הימין החדש, שרת המשפטים לשעבר, ח"כ איילת שקד בכנס במכללת הרצוג הצהירה כי ימינה תתנגד למדינה פסלטינית גם במרה ההצהרתית בלבד: "אנו מתנגדים מכל וכל לתוכנית הכוללת בתוכה הקמת מדינה פלשתינית. אנו לא ניתן לגיטימציה להקמת מדינה פלשתינית, גם לא ברמה ההצהרתית".

    לטענתה, "יש לנו 2 אפשרויות: החלת ריבונות או חזרה לאוסלו ואוטובוסים מתפוצצים. אם הצעד הראשון, כתוצאה מנאום טראמפ יהיה החלת ריבונות על יו"ש ובקעת הירדן, לא תהיה מדינה פלסטינית".

    שקד הזהירה, כי "אם הצעד הראשון יהיה משא – ומתן להקמת מדינה פלסטינית – אנחנו נמצא את עצמנו חוזרים לימי הטרור של אוסלו, מזרח ירושלים ונמל התעופה בן גוריון יופקרו לחסדיהם של ארגוני הטרור. ראש העין וכפר-סבא יכונו "עוטף יו"ש"ולכך לא ניתן ידנו". הבהירה שקד.

    מימין לנתניהו, "התפקיד שלנו, כמפלגה שמייצגת את הציונות הדתית על כל גווניה וזרמיה ואת הימין החילוני והאידיאולוגי הוא להיות עמוד השדרה הערכי האידיאולוגי והמוסרי. עלינו לדחוף את רוה"מ והליכוד להחלת הריבונות כבר לפני הבחירות".



    1 תגובות

    מיין תגובות