קושנר: "עיסקת המאה תבלום את התרחבות ההתנחלויות"

    ישראל רובין 1 Comment on קושנר: "עיסקת המאה תבלום את התרחבות ההתנחלויות"

    חתנו ויעצו הבכיר של הנשיא טראמפ תוקף את ההנהגה הפלסטינית על התנהלותה בכל הנוגע לקידום השלום: "בעשרים השנים האחרונות הפלסטינים החמיצו את כל ההזדמניות שהיו להם. בעסק שלי, כשמישהו מנסה לעשות עסקה במשך 20 שנים ונכשל, מחליפים אותו במישהו אחר"

    Senior Advisor to the US President Jared Kushner speaks at the official opening ceremony of the U.S. embassy in Jerusalem on May 14, 2018. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ארצות הברית ארהב ארה"ב שגרירות טקס ג'ארד קושנר פתיחה צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    10:20
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on ועדה מיוחדת בצה"ל תבחן את הוקרת החטופים והאזרחים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יועצו הבכיר של נשיא ארה"ב טראמפ, ג'ראד קושנר, תוקף, ברקע 'תוכנית המאה' של ממשל טראמפ, את ההנהגה הפלסטינית ורומז על הצורך בהחלפתה. לדברי קושנר "בעשרים השנים האחרונות הפלסטינים החמיצו את כל ההזדמניות שהיו להם". קושנר עקץ ואמר כי: "בעסק שלי, כשמישהו מנסה לעשות עסקה במשך 20 שנים ונכשל, מחליפים אותו במישהו אחר".

    קושנר סיפר כי רבים אומרים שהרשות בכלל לא רצתה לעשות עסקה לאורך השנים, מאחר שמיליארדי דולרים זרמו אליה ובכירים, מקורביהם וחבריהם התעשרו. "אז למה שירצו לעשות עסקה?", תהה, "אני לא חושב שהם רצו לפתור את הבעיה".

    את עיקר ביקורתו הפנה נגד ראש צוות המשא ומתן הפלסטיני סאיב עריקאת. "הוא אומר אותם דברים כל השנים ומשום מה עיתונאים ממשיכים לקחת אותו ברצינות. הרבה ממה שהוא אומר מתברר כלא נכון. הוא כבר עשרים וחמש שנה ראש צוות המשא ומתן בלי לעשות עסקה. הוא דוגמה לכישלון סדרתי בהשגת הסכם שלום".

    בריאיון לכלי תקשורת במצרים הוסיף קושנר כי "תוכנית השלום של הנשיא טראמפ מבקשת לבלום את התרחבות ההתנחלויות, כדי לאפשר היתכנות של מדינה פלסטינית". והדגיש כי המפה המצורפת לתוכנית היא לא מפה מדעית. "אם הפלסטינים לא אוהבים היכן ששורטט הקו, שיבואו ויגידו לנו היכן הם רוצים לשרטט אותו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      קושניר- הבנו את הרמז, בניה מסיבית ביישובים מבודדים עכשיו!!!!