השמאל הקיצוני נגד… הסכם השלום: "נתנגד לכל תכנית"

    איתי גדסי 3 Comment on השמאל הקיצוני נגד… הסכם השלום: "נתנגד לכל תכנית"

    יו"ר רשימת השמאל הקיצוני העבודה גשר מרצ, ח"כ עמיר פרץ, התייחס לתכנית טראמפ ואמר: "נתנגד לכל תכנית עם ניחוח גזעני. תושבי כפר קאסם והמשולש הם אזרחים ישראלים, ויישארו תמיד כאלה"

    עמיר פרץ צילום: פלאש90
    20:42
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on בג"צ נגד עולם התורה: גדולי ישראל מגיבים בחריפות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו”ר העבודה גשר מרצ, ח”כ עמיר פרץ, ביקר תוך חילול שבת בכפר קאסם, יחד עם ח”כ לשעבר עיסאוי פריג’, תושב הכפר וחבר רשימת העבודה גשר מרצ.

    פרץ התייחס בביקור לסעיף 13 בתכנית טראמפ ואמר: "אין דבר מסוכן יותר משיח על טרנספר לאזרחי ישראל הערבים. אנחנו כיהודים המפוזרים כמיעוט במדינות התפוצה השונות, לא יכולים לתת לגיטימציה לשיח הטומן בחובו פגיעה בזכויות מיעוטים על רקע דתם. אזרחי ישראל הערבים הם שותפינו למדינה, שותפינו לעתיד שלה, וגשר לשלום עם שכנינו – לא מטבע עובר לסוחר".

    "אני פונה לחבריי בחברה הערבית – מוסלמים, נוצרים, צ'רקסים, בדווים, דרוזים- אני מודיע כי אנחנו, העבודה גשר מרצ, נתנגד בתוקף לכל החלטה שמריחה ריח של גזענות או של טרנספר", אמר.

    ח"כ לשעבר עיסאוי פריג’ שנדחק למספר בלתי ריאלי ברשימת העבודה גשר מרצ נכח בביקור אמר: "כחברה ערבית, אנחנו רוצים להיות חלק מהציבוריות הישראלית. האלטרנטיבה שמציעה העבודה – גשר – מרצ היא השותפות והשיוויון כדרך חיים ואת ההבנה שהחיים ביחד, חזקים יותר מכל התכסיסים והתוכניות הגזעניות".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      ועכשיו בוא נראה אותך גנץ… ה' יעזור ובבחירות הקרובות שיתרחשו באדר הכל יתהפך לטובה וכל אכולי השנאה-עצמית מהשמאל ומכחישי יהדותם מכחול לבן יבעטו החוצה

    2. 2

      טיפש גמור, הערבים צוחקים עליך…

    3. 1

      נפלת על הראש אדון פרץ למי אתה דואג אם תעשה משאל אצל הערבים שלך אף אחד לא ירצה לעזוב את ישראל וללכת לפלשתין טוב להם פה לא משלמים מיסים גונבים את האדמות בגליל ובנגב