הטרור נמשך: מטען נפץ שנחת עם בלונים התפוצץ: אין נפגעים

    איתי גדסי 2 Comment on הטרור נמשך: מטען נפץ שנחת עם בלונים התפוצץ: אין נפגעים

    ראש מועצת חוף אשקלון איתמר רביבו אמר לאחר האירוע, "במקרה הזה התפוצץ מטען באוויר, אבל בתרחיש אחר זה היה יכולה להיגמר אחרת ובאסון גדול"

    Young Palestinian men prepare a flammable object to be flown toward Israel, near the Israel-Gaza border east of Al-Bureij refugee camp in the central Gaza Strip, January 22, 2020. Photo by Ali Ahmed/Flash90 *** Local Caption *** ???????? ????? ??? ???? ????? ?????? ????? ????? צילום: פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    טרור הבלונים: לפני זמן קצר התפוצץ זר בלונים שנשא מטען נפץ בסמוך לגדר של אחד מיישובי המועצה. המטען התפוצץ כשהוא בעודו באוויר. בחסדי שמיים אין נפגעים בגוף ולא נגרם נזק לרכוש.

    ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו דרש תגובה הולמת למעשי הטרור: "טרור הבלונים הוא טרור לכל דבר" עוד הוסיף, "אנחנו מצפים מממשלת ישראל לנקיטת תגובה הולמת שתיתן מענה לטרור היומיומי שהרשויות בעוטף מתמודדות עימו. במקרה הזה התפוצץ מטען באוויר אבל בתרחיש אחר זה היה יכולה להיגמר אחרת ובאסון גדול".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      "האחרון לזהות" – טרם התפנה להתעסק בזוטות כביטחון האזרחים.

    2. 1

      למגיב מספר 1- בטחון האזרחים תלוי המון במה שקורה כעת בזירה הבינלאומית, מה לעשות? אלא אם אתה רוצה שוב מערכה שתיגמר בריסוק זמני של חמאס ותביא שקט לעוד 5 דקות, פתרון ארוך טווח דורש עבודה וזה מה שנתניהו עושה כל העת. מענין לדעת- כמה כחול לבן משלמים על תגובות אנטי-ביבי? אולי זאת פרנסה טובה צריך לשקול…