שר הבריאות מצהיר: "נאסור על כניסת עובדים מסין לישראל"

    קובי פינקלר No Comments on שר הבריאות מצהיר: "נאסור על כניסת עובדים מסין לישראל"

    שר הבריאות יעקב ליצמן מראשי יהדות התורה בכנס התאגידים העירוניים הבהיר, כי למרות קמפיין ההסתה הקשה מצד ליברמן, "לא פוסל ישיבה אתו בממשלה – אך עם לפיד לא אשב לעולם" | ליצמן הבהיר כי במשרד יוציאו הוראות ברורות בשעות הקרובות לגבי הכנסת עובדים מסין, דבר שיכול להביא לעיכוב בפרוייקט הרכבת הקלה בגוש דן

    יעקב ליצמן צילום: פלאש 90
    14:35
    28.03.24
    אתר קול חי No Comments on צמרת עולמות הרפואה והטכנולוגיה השתתפו בוועידת 'למענכם'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הבריאות הרב יעקב ליצמן מראשי יהדות התורה, השתתף היום (רביעי) בוועידת "איגוד התאגידים העירוניים" המתכנסת באילת, הצהיר, כי בעקבות ווירוס הקורונה שמשתולל בסין שגרם למותם של מאות בני אדם והדביק אלפים נוספים, "אנו לקראת צעדים דרמטיים בטיפול בקורונה".

    לדבריו, "הערב נקיים ישיבה מיוחדת וכנראה שלא נאפשר במיידי לעובדים מסין להיכנס לארץ", הבהיר והוסיף כי "בהמשך נשקול מניעת טיסות לסין ומסין".

    ליצמן התייחס לעסקת המאה עליה הכריזו נשיא ארה"ב וראש הממשלה ושיבח את נתניהו, "ביבי פשוט עובד מצוין, מה יש להגיד?". ליצמן הבהיר כי בניגוד לפרסומים בכלי התקשורת "אנו שומרים על גוש הימין".

    עוד הוסיף ליצמן, "נתניהו יודע מה הוא עושה גם אם יש לי פה ושם טענות נגד נתניהו".

    ליצמן הפתיע בכך שאמר כי למרות הקמפיין ההסתה מצד ישראל ביתנו כנגד הציבור החרדי, "אני לא פוסל ישיבה עם ליברמן אך עם לפיד לעולם לא אשב".

    ביחס למצב מערכת הבריאות בארץ הבהיר: "אני האחרון שיגיד לכם שהמצב אידיאלי. בהחלט אני עושה ועשיתי צעדים דרסטיים". ליצמן סיפר על התוכניות הגדולות של משרדו, "משרד הבריאות מקים שני בתי חולים. אחד בבאר שבע והשני בקריית אתא. אנחנו בונים גם 3/4 בית חולים בבית שמש. בית חולים זה מיטות, רופאים, אחיות, מנהלה. זה לא עניין של תרומה. פתחנו חדרי מיון קדמיים למען מתן שירותים בכל חלקי הארץ".



    0 תגובות