בכחול לבן מגיבים לתוכנית המדינית: "נאשם בשחיתות לא יכול להוביל"

    איתי גדסי 2 Comment on בכחול לבן מגיבים לתוכנית המדינית: "נאשם בשחיתות לא יכול להוביל"

    במפלגה מבהירים כי התוכנית של הנשיא טראמפ מתיישבת לחלוטין עם התפיסה הביטחונית והמדינית של המפלגה. כל זאת בכפוף לתיאום עם הפלסטינים, מצרים וירדן ושמירת הסדרי הביטחון עימם

    צילום: פלאש 90
    20:26
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on יו"ר ש"ס דרעי תוקף: "זו מלחמת שמד; נבחן את צעדינו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הצהרתו ההיסטורית של נשיא ארה"ב יחד עם ראש הממשלה על תוכנית השלום או עסקת המאה. בכחול לבן מגיבים הערב (שלישי) ואומרים: "הנאום החשוב וההיסטורי של נשיא ארה"ב טראמפ, מתיישב לחלוטין עם העקרונות המדיניים והביטחוניים של כחול לבן".

    במפלגה מבהירים כי התוכנית תלך יחד בתיאום עם הפלסטינים והירדנים, "תוכנית השלום של הנשיא טראמפ תהווה בסיס איתן ונכון לקידום הסדר שלום עם הפלסטינים תוך שמירת ההסדרים שיש לישראל עם ירדן ומצרים והרחבתם מול מדינות נוספות באזור. כל זאת בכפוף להסדרי ביטחון, כפי שהדגיש אמש יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ בפגישתו החשובה עם נשיא ארה"ב"

    בכחול לבן לא נשארו עם טעם ההישג ההיסטורי של ישראל ומיהרו להשתלח בראש הממשלה שהוגשו נגדו היום כתבי אישום: "הערב ברור יותר מאי פעם שמדובר בתוכנית רצינית, מעמיקה ומקיפה שיישומה ייקח כ-4 שנים".

    נתניהו לא יכול לטענת כחול לבן לקדם את התוכנית, "על מנת ליישמה ישראל חייבת להתקדם לממשלה חזקה ויציבה שבראשה עומד מי שכל זמנו ומרצו מוקדש לביצור ביטחונה ועתידה ולא נאשם בעבירות שחיתות חמורות שיהיה שקוע כל כולו באינטרסים האישיים והמשפטיים שלו".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כעת ולפיד ושות
      חבורת מטומטמים לא שווים אפילו יחס.
      מול נתניהו שכל המנהיגים החזקים בעולם מחזרים אחריו ..
      מכאן לומדים עד היכן מגיעה כוחה של הקנאה.
      כפי שכתוב בחז"ל הקנאה מוציאה את האדם מהעולם.
      ואת לפיד ובנץ ידעתם אם בכלל יש להם כזה דבר.

    2. 1

      קחו בחשבון שנתניהו עשוי להישאר עם ההישג האדיר של הסיפוח ויפרוש בשיא… כך גם ירויח את מה שרצה בזה שהביא את מדינת ישראל למקום הכי טוב מכל בחינה שהיתה בו אי פעם וגם ירדו ממנו סופית, כי נתניהו שאינו יושב על כסא הממשלה כבר אינו "מושחת" לפתע פתאום ומהר מאוד יתפוררו התיקים הקלושים שתפרו סביבו. ה' יהפוך הכל לטובה אמן!