דגן לחברי הקונגרס: "מדינה פלסטינית – תהווה איום קיומי לישראל"

    איתי גדסי No Comments on דגן לחברי הקונגרס: "מדינה פלסטינית – תהווה איום קיומי לישראל"

    ראש מועצת שומרון בסבב פגישות חירום עם בכירים בממשל וחברי קונגרס רפובליקנים "מדינה פלסטינית תסכן את מדינת ישראל" התריע נגד הקפאת תכנון הבנייה | חבר הקונגרס אנדי בר המקורב לטראמפ לדגן: "עומדים לצד חברינו ביהודה ושומרון, מעריכים את עמדתם"

    צילום: מועצת שומרון

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן נמצא בסבב פגישות חירום, אתמול והיום (שלישי) עם סנאטורים וחבר קונגרס, ומנהיגים אוונגליסטים, זאת בכדי להציב בפניהם את הקווים האדומים של ההתיישבות בפני תוכנית המאה.

    יוסי דגן אמר לסנאטורים ולחברי הקונגרס: "מדינה פלסטינית עלולה לסכן את קיומה של מדינת ישראל" עוד הוסיף דגן: "אנחנו משבחים את נשיא ארהב טראמפ, מעריכים אותו ואת הידידות שלו כלפי ישראל, ובאותה מידה אנחנו מביאים את החששות והקווים האדומים שלנו, ובראשם מדינת טרור, הקפאת בנייה, והקפאת תכנון".

    photo_2020-01-28_18-32-03 (2)

    חבר הקונגרס אנדי בר הנחשב מקורב לטראמפ אמר לראש מועצת שומרון דגן במהלך פגישתו איתו הבוקר: "אנחנו עומדים לצד הקהילות היהודיות ביהודה ושומרון, אנחנו מבורכים בכך שיש לנו חברים מישראל שמגיעים לבקר אותנו, בארה"ב.

    אנחנו מעריכים את השותפות האדירה בין מדינת ישראל לארה"ב. אנחנו נמשיך לדון עם הבית הלבן בנושא תוכנית המאה ואנחנו מאוד מעריכים את עמדתם של חברינו בישראל".



    0 תגובות