גפני באולפן "המירוץ לבחירות": "מעולם לא הלכתי עם השמאל"

    אסתי פלד No Comments on גפני באולפן "המירוץ לבחירות": "מעולם לא הלכתי עם השמאל"

    יו"ר וועדת הכספים ח"כ משה גפני בריאיון בכורה באולפן "המירוץ לבחירות", הסביר אחת ולתמיד האם הוא איש שמאל או ימין? | על אנשי ליברמן: "יש פורר של הוועדה ויש פורר שליברמן מסתכל עליו" | על המטה הספרדי: "זכותי לבקש שיצביעו לי מאותם אנשים שעזרתי להם" | וגם התמיכה בישיבות ההסדר, ומאיזה מפלגה חברי כנסת פונים לעזרה בענייניהם האישיים?

    12:56
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הצטיידו בעט ודף: העוגות המיוחדות של מלכי אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר וועדת הכספים ח"כ משה גפני מראשי 'יהדות התורה' הגיע הערב (שלישי) לריאיון באולפן 'קול חי' בתוכנית החדשה "המירוץ לבחירות", בהגשת איתי גדסי וישי לפידות. גפני המשיך להציג חזית אחידה עם גוש הימין על הנאמנות לגוש לאחר הגשת כתבי האישום. יו"ר דגל התורה ענה אחת ולתמיד, האם הוא איש שמאל כפי שהשתמע בוועידת 'הארץ' או נוטה לימין? והפניות האישיות של חברי כנסת מש"ס לעזרה ממנו.

    ‏‏צילום מסך (347)

    בפתח הריאיון תקף גפני את התנהלות ליברמן: "ליברמן דואג רק לעצמו. הוא יודע והוא לא חושש משום דבר הוא גם מסוגל לאיים שהוא יפציץ את סכר אסואן כולם יצחקו והוא ימשיך בשלו". על אנשיו של ליברמן אומר גפני: "יש לאנשי ישראל ביתנו דף מסרים מהיו"ר כנראה. שבוע שעבר עודד פורר בא אליי אמר לי בדיון בוועדה: מה שתחליט אני איתך. אמרתי לו יש שני עודד פורר אחד שהוא בוועדות ואחד שליברמן רואה אותו".

    אנחנו עוזרים לכולם ואנחנו משקיעים כסף בלשכה לפניות הציבור, אומר גפני ומוסיף, "תבואו, תראו כמה ספרדים, חסידים וחילוניים באים אלינו שנעזור ונסייע להם. גם חברי כנסת מש"ס פונים אליי לפעמים זה בנושאים אישיים".

    על הקמת המטה לציבור הספרדי מסביר גפני את המהלך, "לי מותר לפנות לאותם אנשים שאנחנו עזרנו להם, ואני גם אומר שכל אדם צריך לשמוע לרבו. אבל אני אומר לאותו אדם, אני עזרתי לך שהיית במצב שזקוק לעזרה. אני רק מבקש שיצביע לי, הוא יעשה את ההחלטה שלו".

    עוד הוסיף גפני, "הספרדים הם חלק מהעניין מאז שקמה דגל התורה. אני אומר להם שאני מבקש את התמיכה שלך".

    יהדות התורה והימין: "אני הכי הרבה זמן בכנסת מבין הנציגות החרדית ומעולם לא הלכתי עם השמאל והיה לי פיתויים", עוקף גפני את המפלגות מימין, אבל מוסיף גפני, "אני כמו ביבי הוא לא מתלהם. הוא ראש ממשלה מצויין וגם יריבו מודים בזה. תראו את טקס יום השואה הגיעו לכאן 50 מנהיגי מדינות", משבח גפני את הישגיו המדיניים של נתניהו.

    האם גפני ימני? "אני התחייבתי מיליון פעם ללכת לימין בגלל שהציבור המסורתי נמצא בימין", מסביר גפני את הנטייה לגוש הימין, ומייד עונה על השאלה המתבקשת, "שרוצים לנגח אותי אומרים לי בוועידת הארץ אמרת "שאתה לא ימיני". אני לא ימני. מבהיר גפני, "נכון יהדות התורה לא ימנית. אני פונה לכל המגזרים לעזור להם".

    על העזרה לקבוצת החרדים המודרניים והחרדים העובדים: "אני העברתי חוק בקריאה שנייה ושלישית לתת העדפה מקדמת לתת העדפה מתקנת לחרדים עובדים במשרדי ממשלה ואנחנו הולכים להעצים אותם".



    0 תגובות