הפסגה המדינית: יאיר לפיד מבהיר כי נתניהו לא יוכל להוביל את התוכנית

    איתי גדסי 4 Comment on הפסגה המדינית: יאיר לפיד מבהיר כי נתניהו לא יוכל להוביל את התוכנית

    בעוד גנץ מתכונן לקראת הפגישה החשובה ביותר שלו מאז נכנס לפוליטיקה, חברו להנהגה יאיר לפיד כבר תוקע מקלות בגלגלים. בפוסט שפרסם הבהיר לפיד כי התוכנית חשובה, אך ראש הממשלה החשוד בפלילים בממשלת מעבר לא יכול להוביל אותה". האם גנץ מתואם עם לפיד?

    צילום: פלאש90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר כחול לבן בני גנץ שוהה בימים אלו בוושינגטון, לקראת הפגישה היום (שני) בשעה 19:00 שעון ישראל, עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בבית הלבן, לאחר שהוזמן ע"י צוות הנשיא שביקש לעדכן אותו כראש המפלגה הגדולה בישראל בפרטי התוכנית המדינית לקראת פרסומה.

    אך לקראת הפגישה המדינית החשובה, חברו להנהגת המפלגה נראה שהחליט להניח כבר מקלות בגלגלים מול ממשל ארה"ב. וכך יאיר לפיד כותב לפני זמן קצר: ‏"תוכנית המאה היא הזדמנות רצינית להתקדמות בתחום המדיני – בטחוני. הקריטריון הכי חשוב בכל מהלך מדיני הוא שמירה על הבטחון הלאומי. בלי זה אין על מה לדבר", מאגף לפיד את הצד הביטחוני.

    אך בד בבד מבהיר כי "מהלך משמעותי כזה צריך שתוביל ממשלה חזקה ולא ממשלת מעבר שבראשה חשוד בפלילים". האם לפיד לא יסכים לתמוך בתוכנית המדינית כל עוד נתניהו ראש הממשלה? כי אם כן, הדבר עלול להוביל לתקרית חמורה מול נשיא ארה"ב שמוביל את התוכנית המדינית ההיסטורית מול ראש הממשלה בנימין נתניהו.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      רק ביבי נקודה

    2. 3

      לפיד מתי תבין ואם בכלל שאתה רוקד על דם שעוד לו נשפך אתה אומר נחשד בפלילים .שיבדקו אותך אתה והתקשורת הבזויה שלך לא חשודים אלה מבצעים עבירות יום יום רק אתה מפלגתך המורכבת מנוכלים עם עבר צבאי ושמלאנים אז אתם כעת מאותרגים אני סמוך ובטוח שיום שלך וחבורת הנוכלים יגיע וכל עם ריקוד על דמכם וזה יהי אחרי המשפט לאדם כמוך אין זכות דיבור כי אתה בנ"א רע וריק מתוכן

    3. 2

      יאיר לפיד ובני גנץ
      על אפכם וחמתכם רק נתניהו יוביל
      רק נתניהו יהיה ראש הממשלה ל. 4 שנים

    4. 1

      מי אתה עובר ישראל ומושחת של עליך מעל רגליך. אתה איש בזוי לדבר כך על נתניהו. לא מגיע לארבע הקטנה שלו.