דרעי: "את שלנו אנחנו מיישבים"; "משרד הפנים נערך לסיפוח"

    איתי גדסי No Comments on דרעי: "את שלנו אנחנו מיישבים"; "משרד הפנים נערך לסיפוח"

    יו"ר שס אריה דרעי ערך סיור יחד עם ראשי המועצות בבקעת הירדן. בסיור הביע דרעי תמיכה מוחלטת בראש הממשלה והפציר בכחול לבן לעשות גם כן מול נשיא ארה"ב | דרעי ביקר את ראשי ימינה: "להבדיל מאחרים כשאני לא יודע את הפרטים על התוכנית אני לא מדבר" | דרעי גם עקץ את דגל התורה על הקמת מטה הספרדים: "בכל פתיחת מטה, אנחנו עולים בעוד מנדט"

    דרעי עם חברי הסיעה בסיור צילום: יעקב כהן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס ושר הפנים, אריה דרעי ערך היום (שני) בסיור בהובלת מנהיגי מועצת יש"ע, יחד עם כל סיעת ש"ס בכנסת וראשי הישובים בבקעת הירדן. במהלך הסיור התכבד דרעי וחברי היעה בנטיעת עצים חדשים ביישוב.

    יו"ר ש"ס התייחס לפסגה המדינית ההיסטורית בין ראה"מ לנשיא ארה"ב בוושינגטון ואמר: "אנחנו עומדים כאן בתצפית שמוזכרת המשנה בערב ראש חודש, ראש השנה. כל עם ישראל בתקופה ההיא היו מקדשים את החודש ועולים עם משואות הלאה לגולה".

    WhatsApp Image 2020-01-27 at 12.17.35 (1)

    דרעי הוסיף בנחרצות, "באנו לכאן להודיע גם לגויים, לכל העולם. אנחנו נמצאים בארץ אבותינו, זה שלנו, את שלנו אנחנו מיישבים. בע"ה אנחנו שולחים מכאן לראש הממשלה שנמצא בשליחות היסטורית ביחד עם נשא ארה"ב, שהוא ידיד אמת שלנו. ואנחנו מקווים בע"ה שנוכל לבשר מחר לכולם שזה השטח שלנו".

    דרעי התייחס בדבריו לכחול לבן וביקש למסור לבני גנץ: "אני פונה מכאן לרב אלוף בני גנץ וחבריו רבי האלופים, אתם יודעים את החשיבות הביטחונית של המקום הזה. מסרת את חייכם למקום הזה, החיילים שלכם מתו בעבור המקום הזה, נצלו את ההזדמנות, תתעלמו מהשיקולים הפוליטיים ותתנו גב לראה"מ ולטראמפ".

    WhatsApp Image 2020-01-27 at 12.17.35

    בהתייחסות להצהרות של חבריו בגוש הימין: "וגם לחבריי בגוש הימין, תפסת מרובה לא תפסת. תאמינו לי רואה"מ עושה את זה בצורה הטובה ביותר. תתאפקו. שלא נפספס את ההזדמנות הזו בשביל עוד כותרת".

    דרעי ביקר את ראשי ימינה שהחליטו לדבר לפני פרסום התוכנית המדינית, "אין אחד כמו נתניהו שרוצה לעשות טוב לעם ישראל. צריך גם לדעת מתי לשתוק. אני מאוד סומך על ראש הממשלה, אני לא יודע את הפרטים ולהבדיל מאחרים כשאני לא יודע את הפרטים אני לא מדבר".

    "אנחנו גדלנו והתחנכנו על תורת עם ישראל, כל המורשת שלנו זה במקומות הללו. זמביש וחבריי יודעים כאן שעוד לפני 30 שנה לא קם ישוב שלא הייתה לנו בש"ס יד בנושא. כיום, ידידתנו ארה"ב נותנת לנו הזדמנות היסטורית ואסור לנו להחמיץ אותה." אמר שר הפנים.

    כשר הפנים, אמר דרעי: "אני רוצה לומר לכם, התחלנו להיערך לסיפוח. אנחנו מכינים את כל עבודת המטה".

    במענה לשאלות הכתבים על הקמת מטה הספרדים בדגל התורה, ענה השר דרעי: "מאז שדגל הקימו את המטות אנחנו עולים כל פעם המנדט, אז שיהיה להם בהצלחה."

    בסיום דבריו הוסיף דרעי: "בע"ה אנחנו מתחייבים בזאת לעמוד לצידו של ראש הממשלה ולתמוך בכל יוזמה שלו בע"ה בממשלה ובכנסת ולעשות הכל כדי שבע"ה ארץ ישראל ששייכת לעם ישראל עם תורת ישראל בע"ה החוט המשולש לא במהרה ינתק".

    מנכ"ל מועצת יש"ע יגאל דילמוני אמר: "בקעת הירדן ויהודה ושומרון הם חגורת הביטחון של מדינת ישראל, אבל גם החיבור של עם ישראל אל המורשת וההיסטוריה שלנו. אני מודה לשר דרעי ולחברי סיעת ש"ס על תמיכתם בהצלת הריבונות בחבלי מולדת ועל כך שהם מחזקים את הביטחון ישראל ואת המסורת של העם היהודי".

    בסיור נכחו מזכ"ל אמנה זאב זמביש חבר, ראש מועצה אזורית הר חברון יוחאי דמרי, ראש מועצה מקומית עמנואל אליהו גפני, ראש מנהלת חברון הרב הלל הורוביץ ומנכ"ל מועצת יש"ע יגאל דילמוני.



    0 תגובות