מרכז ליב"ה לרב הכותל: "פעל כנגד העבריינות של נשות הפרובקצייה"

    איתי גדסי No Comments on מרכז ליב"ה לרב הכותל: "פעל כנגד העבריינות של נשות הפרובקצייה"

    במכתב ששלח מרכז ליב"ה לרב הכותל, הם דורשים כי כנגד נשות הפרובוקצייה בכותל, יש לפעול בתקיפות, בנתינת צווי הרחקה למתפרעות, והצבת סדרנים שידאגו לאכוף את הסדר ברחבת בכותל | המכתב המלא

    אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    13:06
    16.04.24
    עפר גדנקן No Comments on ההמלצות של אלקטרה לתחזוק נכון של המזגן לקראת הקיץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהמשך להצהרותיהן של 'נשות הפרובקצייה בכותל' כי יפעלו על מנת להכניס ספר תורה לרחבת הכותל בראש חודש הקרוב, פנו היום (ראשון) אורן הניג ואריאל גרינבאום ממרכז ליב"ה במכתב לרב שמואל רבינוביץ, רב הכותל, בו הם דורשים ממנו לפעול בצורה תקיפה כנגד הפרובוקציה המתוכננת של 'נשות הכותל' ברחבה.

    בפתח מכתבם הם פונים לרב רבינוביץ בדרישה שיפעל על מנת שאותן נשים יקבלו צווי הרחקה מהמקום "מאחר ודפוס פעולה זה חוזר ונשנה כבר מספר ראשי חודשים, נבקש מכבודכם לפעול כנגד הפרובוקציה.

    בין השאר באמצעים הבאים: א. הצבת סדרנים שידאגו לאכוף את הסדר ולמנוע את ביזוי הכותל. ב. כפי שנהוג כנגד כל פורעי חוק, מן הראוי שגם אותה קבוצת נשים קטנה וקיצונית שמקפידה לעורר מהומות, לפגוע בסדר הציבורי ולהפר את החוק מדי ראש חודש, ובנוסף אף להצהיר על כך בגלוי לפני, תוך כדי ואחרי האירוע, יקבלו צווי הרחקה על מנת שהסדר הציבורי במקום ישמר."

    נזכיר כי בראש חודש שעבר, ראש חודש טבת, ניסו 'נשות הכותל' להבריח ספר תורה לרחבה בעזרת תייר שהגיע לביקור במקום הקדוש, בהמשך הופקד הספר במשטרת ישראל ולבסוף הוחזר להן.

    בהמשך המכתב, שהעתקים ממנו נשלחו גם לרבנים הראשיים לישראל ולמפקד המחוז, מציינים בליב"ה גם את ההתנהלות של 'נשות הכותל' ברחבה המרכזית, "לתדהמתנו, בחודשים האחרונים החלה הקרן להעמיד סדרניות לטובת 'נשות הכותל'. הסדרניות דואגות לתיחום מקום לטובת אירוע הפרובוקציה החודשי שלהן ודוחקות באלימות נשים ממקום תפילתן, זאת על מנת לתת מקום במרכז עזרת הנשים ל'נשות הכותל'.

    אנו תמהים ונדהמים, הוסיפו, "מדוע נצרך לשמור ולתחם מקום לקבוצה פורעת חוק שמתנהגת באלימות ובאגרסיביות, כאשר גם על פי פסיקת בג"ץ החמורה שהתירה להן לנהוג כמנהגן, אין שום הצדקה שהן ידחקו ויפריעו את תפילתן של נשים אחרות שבאות להתפלל במקום כמנהג המקום וכמנהג מסורת ישראל."

    המכתב המלא:

    עצירת הפרובוקציות רח שבט תשפ



    0 תגובות