ראש הממשלה בהשקת הקמפיין: "הפעם הליכודניקים ינהרו לקלפיות"

    איתי גדסי 2 Comment on ראש הממשלה בהשקת הקמפיין: "הפעם הליכודניקים ינהרו לקלפיות"

    בנאום בטקס השקת קמפיין הליכוד העלה נתניהו על נס את ההישגים הכלכליים, מדיניים, וביטחוניים של תקופת כהונתו בעשור האחרון. נתניהו התחייב שכבר בקרוב להביא את החוק לסיפוח הבקעה ולהחלת החוק הישראלי ביו"ש. נתניהו ציין כי כחול לבן היו לפני הקמת ממשלה עם הערבים, "אתם נתקדם לאיראן גרעינית"

    צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה השיק את קמפיין הליכוד הערב (שלישי) בבנייני האומה בירושלים, בנאומו שהוכן היטב בליווי מצגות רקע ועובדות על העשור האחרון של ישראל, הכריז נתניהו "אנחנו נחיל ריבונות ישראלית על בקעת הירדן וצפון ים המלח, ללא דיחוי ובלי שום ווטו של אחמד טיבי".

    נתניהו התייחס להצהרה של גנץ על תמיכה בסיפוח הבקעה: "בני גנץ אמר היום שהוא סוף סוף תומך ביוזמה שלי להחלת ריבונות בבקעת הירדן. שמחתי על כך אבל עברו כמה שעות והוא הספיק לחזור בו. כנראה קיבל טלפון מטיבי או גרמן. כשלפיד ביקר בבקעה הוא אמר שהוא לא שולל פינוי יישובים בבקעת הירדן".

    על חוק הלאום אמר ראש הממשלה "אחד אומר בעד אחד נגד. כן ולא. חוק הלאום – עופר שלח נגד והאוזר בעד".

    Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu delivers a speach at the Likud Party's campaign opening event

    דברי ראש הממשלה הערב: "השטח הליכודי מתעורר, השטח הליכודי בוער. הפעם לא נישאר בבית, הפעם נעבור בית בית. הפעם, תקשיבו לי טוב, זה חשוב, הפעם הליכודניקים ינהרו לקלפיות. ראינו את זה בפריימריז, אנחנו נראה את זה גם בבחירות הקרובות, הפעם כולנו מתגייסים, לא מוותרים על אף קול, הפעם יוצאים, מצביעים, מנצחים.

    עכשיו בואו נתחיל לעבוד. יש לי בקשה, אני מבקש בקשה צנועה, אני מבקש שכל אחד מכם ירים את הטלפון שלו. תרימו, גם אתם שם מאחור, כי אני רוצה שאתם… תרימו תרימו תרימו! לא אמרתי להדליק אורות. מי זה זרקה? איפה הילדים? נמצאים פה. אני מבקש שתרימו את הפלאפונים ותצלמו, והכי חשוב תשתפו את מה שאני הולך להציג עכשיו כדי שכולם ידעו.

    החברה שם בתקשורת מאחור, הם לא תמיד מדווחים על כל מה שאנחנו עושים, אתם יודעים. אנחנו יכולים להתגבר על כל המכשולים האלה אם תרימו את הטלפונים. הנה הדבר החשוב ביותר: הדבר החשוב הוא קודם כל שהבאנו את מדינת ישראל לעשור הטוב ביותר בתולדותיה.

    .

    תסתכלו על האבטלה, תעלה את האבטלה. תראו את שיעור האבטלה, מה עשינו מה-2009-2019, האבטלה יורדת יורדת. זה עכשיו 4%, טעות, לקחת את הצד הלא נכון של הטבלה, תהיה מובטל בפעם הבאה.

    השכר עלה עלה עלה, לא רק השכר הממוצע עלה, גם שכר המינימום הגיע לשיא של כל הזמנים! אתם זוכרים שפעם דיברו על שכר מינימום של אלף דולר? זוכרים את זה? חלום נשגב, בלתי ניתן למימוש. זה בערך 3,500 שקלים, עכשיו זה 5,500 שקלים. אתם נוסעים הנה, הגעתם בכבישים, ברכבות, תראו מה עשינו, בנינו גשרים, רכבות, גשרים, חיברנו את הארץ כולה למרכז, בקרוב גם יהודה ושומרון, גם את זה אנחנו עושים.

    אתם זוכרים את בעיית המסתננים? זה איים להציף את המדינה במיליון מסתננים, תראו מה עשינו הקמנו גדר בגבול סיני, תראו את הגדר, כמה עוברים? אפס. הוצאנו כבר שליש מאלו שעדיין נכנסו, ואנחנו הולכים להוציא את שני השליש שנשארו, גם על זה עובדים בקרוב תשמעו חדשות.

    יש פה כמה אנשים שטסו לחו"ל? יש? אפשר לראות? פתחנו את השמיים לטיסות זולות לכל אזרח. אתם יודעים פעם לנסוע לחו"ל היית צריך להיות עשיר או חבר מפלגה מסוימת, לפעמים זה אותו דבר. זה נגמר. היום ההמונים טסים לחו"ל, יש טיסות של שלושים דולר לאירופה, תראו את העוצמה של תחרות. איזה שינוי.

    יש לי החלטה קשה לקבל עכשיו כי אני שוקל ברצינות לפתוח סניף של הליכוד באתונה, אבל כדי להחליט על זה אני רוצה להתייעץ עם ראש הסניף שלי בסעודיה. תראו אותו: אוהב אותך מוחמד. הוא ענק, הבחור הזה… הבחור הזה בלתי רגיל, בא לארץ, עלה להר הבית, דיבר, הזכיר, הייתי בטוח שהוא ציפור בודדה. ממש לא. עכשיו יש שם בלוגרים למען מדינת ישראל, בלוגרים למען הליכוד. בסעודיה אומרים רק הליכוד.

    .

    עוד כמה דברים שעשינו,הוצאנו את הגז מהמים, הפכנו את ישראל למעצמת אנרגיה. אתמול צרפת הודיעה שהיא מצטרפת לקואליצית הגז שהקמנו יחד עם יוון, קפריסין, עם מצרים, עם איטליה, עם הרשות הפלסטינית גם ועוד ועוד מדינות, צרפת מצטרפת, זה כוח אזורי מדיני אדיר וזה נותן תוצאות לכיס של כל אזרח.

    הבאנו הכרה אמריקאית לריבונותינו ברמת הגולן. הבאנו הכרה אמריקנית לירושלים כבירת ישראל! הבאנו הכרה אמריקנית לחוקיות ההתיישבות ביהודה ושומרון.

    עכשיו יש שאלה, אבל מה הם (כחול לבן) היו עושים? אם הם היו בשלטון? כי לפני שהתחיל קמפיין ההסתרה, קמפיינים, ההסוואה, כול הטוקינג פוינטס, היועצים שלהם, קבוצות מיקוד, מה הם צריכים להגיד, הם פשוט אמרו בזמן אמיתי מה הם חושבים והיו עושים. זה מה שהיו עושים, הם היו נגד הקמת הגדר שבלמה את המסתננים, הם היו נגד ההליכה שלי לקונגרס, הם היו נגד היציאה מהסכם הגרעין המסוכן מאיראן, הם היו נגד הוצאת הגז מהמים… הם גם היו בעד, בעד עקירת ישובים ובעד כלכלת הסתדרות, כי הנה האמת שהם כ"כ מתאמצים להסתיר, לא מבין למה, הם שמאל זה לא בושה.

    עכשיו אני רוצה לספר לכם על כמה מהדברים ההיסטוריים שאנחנו עומדים לעשות ובזמן הקרוב. אנחנו נכיל את הריבונות הישראלית על בקעת הירדן וצפון ים המלח. אנחנו נכיל את החוק הישראלי על כל ההתיישבות, על כולה! גוש עציון, מעלה אדומים, אריאל, ועל כל שאר הישובים בלי יוצא מן הכלל.

    .

    היום בני גנץ סייר בבקעה ובסיור שלו היום הוא סוף סוף אמר שהוא תומך ביוזמה שלי להחלת הריבונות שם. אני מאוד שמחתי על כך, אבל לא עברו כמה שעות והוא כבר הספיק לחזור בו. לא חשוב, כנראה קיבל טלפון מטיבי או גרמן, או אולי הוא קיבל טלפון ממישהו אחר שסייר בבקעה, יש מישהו אחר שסייר שם, קוראים לו יאיר לפיד. יאיר לפיד מבקר בבקעה והוא אומר, אני מתרגם: "לפיד לא מוציא מכלל אפשרות פינוי בקעת הירדן, פינוי ישובים למען השלום."

    אז עכשיו השאלה, אחד אומר שהוא בעד, או כאילו בעד, ואחד נגד, אתם יודעים איך קוראים לזה? קוראים לזה "כן ולא", ומה הם יעשו עם חוק הלאום? בואו נשאל את חבר הכנסת עופר… האוזר, בוא נשאל אותו. כן? אחד בעד חוק הלאום והשני נגד חוק הלאום. עוד פעם! "כן ולא".

    מה הם יעשו עם הכלכלה? בואו נשאל את חברת הכנסת מיקי… ניסנקורן. טוב, פה דווקא אין ביניהם הבדלים, בין חיימוביץ' ונסינקורן, הם בעד כלכלת הסתדרות, והם בעד… לא כלכלת חירות, בעד כלכלת הסתדרות, לא בעד להוציא את הגז מהמים אלא להשאיר את הגז מתחת למים, זה מה שהם רוצים.

    .

    אחמד טיבי ועיימאן עודה נותנים להם אולטימטומים, הם המליצו עליהם אצל הנשיא כדי להרכיב את הממשלה, ראינו בדיוק מי זה כחול לבן כשהם כמעט הקימו ממשלה עם איימן עודה ואחמד טיבי. הם אומרים שהם חייבים להתקדם, אם לא נצא להצביע הם באמת יתקדמו. יתקדמו לממשלה עם המשותפת. יתקדמו לאיראן גרעינית, ויתקדמו לכלכלת הסתדרות. לשם הם רוצים להתקדם.

    אבל הנה הבלוף הכי גדול. אפשר את הלוח? הנה הבלוף הכי גדול. הבלוף הכי גדול, שבלי המשותפת הם לא יכולים להקים ממשלה. הנה כחול לבן, יש להם 34, יודעים מה, עלי 36, בסדר? אח"כ מר"צ-פרץ, כמה? 8? עלי, 10! אח"כ ליברמן, הוא איתם, אנחנו יודעים, 7. חברו את הכל: 46, לארג', 53. הם לא יכולים להקים ממשלה בלי הרשימה המשותפת. הם לא יכולים, זה בלתי אפשרי בשבילם.

    ולכן יש רק שתי אפשרויות אם אתה מצביע כחול לבן: או שקיבלת ממשלת שמאל עם מר"צ שנשענת על הרשימה המשותפת, או שתקבל דבר אחר וזו האמת: הצבעת כחול לבן, קיבלת בחירות רביעיות. אין להם הישגים, אין להם מה להציע ואין להם דרך להרכיב ממשלה בלי הרשימה המשותפת.

    ואילו לנו, לנו יש דרך. לנו יש הישגים אדירים. לנו יש מה להציע. ולנו יש דרך לנצח כי יש רק אפשרות אחת לצאת מהפלונטר ולהמשיך בהישגים האדירים בישראל, והדרך היחידה היא להצביע ליכוד".

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מתאים לביב להיות שחקן תאטרון, ראש ממשלה? קצת פחות…