ראש השב"כ: "סיכלנו 10 פיגועי התאבדות ו-4 פיגועי חטיפה"

    קובי פינקלר 1 Comment on ראש השב"כ: "סיכלנו 10 פיגועי התאבדות ו-4 פיגועי חטיפה"
    20:09
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on דרמה: בג"צ שולל באופן מיידי את תקציבי הישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש שירות הביטחון הכללי נדב ארגמן השתתפו היום (שני) בטקס פרס ראש הממשלה על הישג מודיעיני- מבצעי לשנת 2019 שהתקיים במטה שירות הביטחון הכללי.

    הפרס מוענק לאות הערכה על מבצע או פרויקט מהתחום המודיעיני-מבצעי בו באו לידי ביטוי מצוינות, מקצועיות, יצירתיות יוצאת דופן, תכנון, ביצוע מקצועי וללא דופי, ותוצאה שיש בה משום תרומה חשובה ואפקטיבית להשגת יעדי השירות בתחום האיסוף והסיכול.

    בטקס זכו שישה מבצעים פורצי דרך וחולקו תעודות הוקרה לעובדות ולעובדים שלקחו חלק בהובלתם. באירוע השתתפו גם נציגי גופי הביטחון הפועלים בשילוביות ובשיתוף פעולה עם שירות הביטחון הכללי.

    המבצעים שנבחרו כמקבלי הפרס הינם מבצעים מודיעיניים, טכנולוגים וסיכוליים ממודרים אשר בוצעו השנה בזירות השונות.

    ‏ראש השב"כ נדב ארגמן אמר בטקס: "השנה החולפת היתה שנה גדושה באתגרים ביטחוניים בכל הזירות בהן אנו פועלים. סיכלנו במהלכה למעלה מ-560 פיגועים משמעותיים, בהם 10 פיגועי התאבדות, 4 פיגועי חטיפה ולמעלה מ-300 פיגועי ירי".

    ארגמן שיבח את עובדי השב"כ, "סיכולים אלה התאפשרו בזכות כל אחת ואחד מעובדי השירות. בזכות ההשקעה, הנחישות, ההתמדה, המקצועיות והיצירתיות המאפיינים את העשייה שלכם, שלנו. מתוך כלל העשייה, מכלל ההישגים, היינו צריכים לבחור את אלה הראויים לציון מיוחד. והבחירה לא היתה קלה".

    עוד הוסיף, "היכולת ליצור יש מאין, לחשוב מחוץ לגבולות המוכר, להאמין ברעיון, גם אם הוא נראה מטורף בהתחלה, ולא להרפות נוכח הקשיים שמערימה הדרך. גם במבחן הזה עמדתם בהצלחה, והוכחתם לכולנו שהשמים הם הגבול".



    1 תגובות

    מיין תגובות