השר פרץ לחברי מפלגתו: נערוך פריימריז ליו"ר המפלגה

    איתי גדסי 1 Comment on השר פרץ לחברי מפלגתו: נערוך פריימריז ליו"ר המפלגה

    לאחר הסערה הקשה שעברה הציונות הדתית בשבוע האחרון, השר פרץ מתאושש מהביקורת הקשה כנגדו ומודיע כי לאור הדרישה מהשטח, לאחר הבחירות לכנסת הבית היהודי יתכנס ויבחר יו"ר. השר קורא לשקד וסמוטריץ' להצטרף

    השר רפי פרץ צילום: Gili Yaari/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך ויו"ר הבית היהודי הודיע היום (שני) לחברי המרכז בבית היהודי כי בחודש יוני יתקיימו בחירות ליו"ר הבית היהודי כצעדים בוני אמון בתוך המפלגה.

    במכתבו לחברי המפלגה כתב פרץ: "אנו מסיימים שבוע סוער במערכת הפוליטית ובפרט בציונות הדתית. הליך סגירת הרשימות היה אחד מהרגעים העכורים של הפוליטיקה הציונית דתית. נדרשתי לקבל החלטה קשה ולא פופולרית בניגוד להבטחה שלי ובניגוד גמור ליושרה הפנימית שמלווה אותי לאורך כל חיי".

    פרץ הסביר כי עמד בפני לחצים כבדים, "לא אפרט שוב את מסכת הלחצים שהופעלו עלי מכלל הגורמים הרבניים בציונות הדתית ובפוליטיקה הישראלית. בסופו של דבר היו בפני שתי אפשרויות, ששתיהן גובות מחיר גדול וכבד. מנהיגות צריכה לקבל החלטות קשות גם אם בצידן מחיר אישי כבד. אומר זאת בצורה ברורה: למען עם ישראל וארץ ישראל קיבלתי את ההחלטה למרות שהיה לי ברור המחיר הציבורי שאשלם."

    השר התייחס לפרישת מוטי יוגב מהמפלגה בגלל הפרת ההסכם מול בן גביר, "אני מוקיר ומעריך את כל פועלו ועשייתו של ח"כ מוטי יוגב והוא בטוח שהוא ימשיך לתרום בהנהגת המפלגה".

    להלן הצעדים:

    1. במהלך חודש יוני ייערכו בחירות לראשות הבית היהודי. כאשר התאריך המועדף הוא י"ז סיון 9.6.20 .
    2. תוקם ועדת בחירות מייצגת המונה 7 חברים ובה רוב לנציגי השטח שייבחרו על ידי הפורום המוניציפלי.
    3. במידה ויוקדמו הבחירות לכנסת ה-24 יתקיימו בחירות ליו"ר המפלגה ולרשימה במרכז תוך חודש מיום הכרזת הבחירות.
    4. ההחלטה על הבחירות ליו"ר המפלגה תובא תוך שבועיים לאישור מרכז המפלגה.
    5. יבוצעו תיקונים בחוקה לצורך השבת האמון והאיזון בין המרכז ומוסדות המפלגה ובין הנהגת המפלגה. הצדדים יבחרו נציג המוסכם על שניהם אשר ינסח את תיקוני חוקת המפלגה.

    השר פרץ בסיום מכתבו קורא לשקד ולשר סמוטריץ' להצטרף אליו בעניין.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      פרץ (אינו רב, זה בטוח) שכל להוסיף בסוף הבטחתו על פרימריז – אצלי מילה זה מילה.
      אינני מאנשי הימין (הייתי ) ואינני דתי אך אם כן הייתי בוחר לימין הייתי בוחר רק לבן גביר. כי לביבי עוד תקבלו החזרת שטחים ( פעם שלישית, מפרץ תקבלורמאויות ובגידות, מסמורניץ תקבלו נביאים לתלמידי רבנים במקום איניברסיטאות ומבנט תקבלו רודפי כיסאות ורודפי תפקידים. אז כול דתי, מתנחל ומתישב בשטחים, אנשי ארץ ישראל השלמה צריך לבחור לבן גביר. רק אצלו אתם באמת יודעים מה תקבלו
      אולי בקריאה זאת אני עושה נזק לגוש המרכז אולם כואב ומגעיל מה שעשו לבן גביר כול גוש " אצלי מילה זה מילה"