משפחות אנ"ש בחרו: מחממים את הבית עם מזגן בכשרות בד"ץ מהדרין

    עפר גדנקן No Comments on משפחות אנ"ש בחרו: מחממים את הבית עם מזגן בכשרות בד"ץ מהדרין
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ליל שבת. בני הבית יושבים לסעודה. בחוץ סוערות הרוחות, הגשם מכה ללא רחמים. עץ נשבר, הכל בחוץ נתון לחסדי הסערה החורפית שפקדה אותנו ומאוים מפני שבר והרס. אך בתוך הבית חמים, נעים, וזמירות השבת בוקעים מהחלונות, מתמזגים עם קולות הסערה.

    זה בדיוק מה שעבר עלינו בשבוע שעבר והמשיך לשבוע נוסף. הסערה גרמה למשפחות אנ"ש להתמודד עם דילמת כדאיות החימום. מעבר לאמצעי הזול ביותר, נדרש פיתרון מהותי שייתן מענה לחימום מהיר של כל הבית – שיהפוך את ליל השבת לחמים ונעים, ולא חלילה קר ומאיים. משפחות רבות כבר בחרו החורף הזה את אמצעי החימום שלהם – מזגן אלקטרה בכשרות בד"ץ מהדרין, המותר לשימוש מלכתחילה בשבת, ללא חשש חילול שבת, כאשר התקן השבת מובנה בו מלכתחילה, מה שהפך את השבת להרבה יותר חמה, גם בגוף וגם בנשמה – של יהודים המחוברים לאביהם שבשמים ומבקשים להחמיר ולהדר בקדושת השבת.

    מעבר לתחושת הנעימות בשבת, הבחירה במזגן האיכותי ביותר נובעת בשל הצורך לאפשר לתינוקות הרבים, הזאטוטים שלנו, כמו גם הקשישים, את מידת החום המרובה לה הם זקוקים יותר מאנשים במיטב שנות חייהם. חום הגוף אצל פעוטות ומבוגרים זקוק לסיוע חיצוני, ובימים כה קפואים, כשהצפות הגשמים מילאו ערים גדולות – לא היתה ברירה מלבד למצוא את המענה המושלם לחימום הבית ולהישאר בו עד יעבור זעם.

    על פי כל המדדים והפרמטרים של אנשי המקצוע, הוכח כי מזגן הוא מכשיר חימום היעיל ביותר, ואף הזול ביותר. לא סתם הפך המזגן לנמכר ביותר כאמצעי חימום. היתרון הגדול בחימום הבית במזגן הוא היכולת לחמם גם חדרים גדולים וגם קטנים במהירות ובעלות נמוכה. למעשה, המזגן הוא אמצעי החימום החסכוני ביותר. בנוסף, המזגן ישמש אתכם גם בקיץ ואין צורך למצוא לו מקום אחסון כי הוא ממילא תלוי על הקיר.

    המזגן זכה במקום הראשון במדרג חימום הבית! 71.4% מטכנאי מוצרי החשמל והחשמלאים סוברים כי המזגן הוא האמצעי היעיל, החסכוני והבטיחותי ביותר לחימום הבית. כמו כן 74.6% מבעלי המקצוע העידו על עצמם שאת הבית שלהם הם מחממים עם מזגן. עם גב של יותר משבעים אחוז מבעלי המקצוע, אתם יכולים להיות בטוחים.

    גם על פי נתוני משרד האנרגיה,  המכשיר החסכוני ביותר הוא מזגן, שצריכת החשמל שלו עולה כשליש מהמחיר של מפזר החום, רדיאטור או תנור ספירלות.

    כדי להישאר בבית חמים ונעים, וליהנות גם מחיסכון בחשבון החשמל, אתם פשוט צריכים את המזגן הטוב ביותר של אלקטרה, בכשרות בד"ץ מהדרין.

     



    0 תגובות